Gå til innhold

Noen gode rollespill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morrowind (for dårlig grafikk)

Gratulerer, du mistet nettopp all min respekt for deg.

Nå nå, selv grafikkhorer fortjener en sjanse.

Skrevet
Vil lett anbefale Two Worlds.

det sies at dette spillet er enormt bra, begynner tregt og kjedelig. men gir du det noen timer åpner det seg opp og sluker deg hel :)

har du prøvd spillet eller har du faktisk spillt det en dag eller 2?? hvis greia er frihet og sverd da er dette bare helt enormt bra, og greier du og se forbi grafikken kan det fort være 2009 før du får summet deg :)

det anbefales, hadde en sånn melankolsk opplevelse med tomb raider på ps1, hadde reunion i fjor, grafikken var katastrofal men satt der til jeg klarte og venne meg til det og spillet var like fint som i 1997 :)

så moralen er prøv morrowind der e r bra....

Skrevet

No offence, men det er nok helt sant, er 2008 vi lever i. Ekke vits å forslå urgamle spill da(Jeg sier for all del ikke at morrowind er dårlig, men å begynne å spille det i dag tror jeg ikke vil være no annet enn en skuffelse)

Kan uten tvil anbefale Fallout 3, bedre og nyere rollespill får du ikke i dag, og hvis du ikke har spilt det kan jeg si deg såpass at du ikke overhode bør tenke på det engang, løp og kjøp. For min del er det det beste rollespillet, og kanskje til og med det beste spillet jeg har spilt siden Oblivion.

Grafikk har ingenting å si på gameplay. Beklager, men jeg klarer ikke å ta folk som prioriterer grafikk foran spillbarhet seriøst.

Nå nå, selv grafikkhorer fortjener en sjanse.

Ja, mulig det, men når han avslår det bare pga grafikken? Han har jo sikkert ikke spilt det noe særlig heller!

Skrevet
Hvis du har 360 er Lost Odyssey eller Fable II spillet du burde kjøpe deg :thumbup:

Go go Lost Odyssey! Det er sinnsykt kult. Det er ganske fritt, litt lignende Final Fantasy med turbasert angrep og sånnt

Skrevet
Grafikk har ingenting å si på gameplay. Beklager, men jeg klarer ikke å ta folk som prioriterer grafikk foran spillbarhet seriøst.

Klart graffikk har noe å si på gameplay, å si noe annet er bare tull. Det blir jo en helt annen opplevelse å spille et spill som ser slikt ut enn et som ser sånn ut. Graffikk har stor betydning i de fleste spill, men hjelper såklart ingenting hvis ikke gameplayet er bra. Jeg tror de færreste i dag vil finne glede i et spill som morrowind, siden det har kommet så mye annet som har satt høyere standard.

Skrevet

Jeg har nå kjøpt Morrowind fordi de fleste sier at det er bra, og at grafikk ikke går utover gameplay...

Noen mods jeg MÅ HA før jeg begynner å spille?

Skrevet

Klart graffikk har noe å si på gameplay, å si noe annet er bare tull. Det blir jo en helt annen opplevelse å spille et spill som ser slikt ut enn et som ser sånn ut. Graffikk har stor betydning i de fleste spill, men hjelper såklart ingenting hvis ikke gameplayet er bra. Jeg tror de færreste i dag vil finne glede i et spill som morrowind, siden det har kommet så mye annet som har satt høyere standard.

Har fortsatt stor glede av Morrowind jeg! Men unnskyld, jeg glemte at det var noen som faktisk syntes grafikk hadde noe å si på gameplayet :)

Skrevet

Morrowind er evig mye bedre enn Oblivion. Grafikken har ikke en dritt å si.

Skrevet

eni , med at historien i Morrowind er bedre enn Oblivion men jeg syntes grafikk spiller ikke så mye rolle . ta for eksempel to rollespill jeg liker : Diablo 1. og 2. eller Divine Divinty ikke noe spess grafikk.

better faces Morrowind (Mod , søk i google.

google is the key!

Skrevet

ja, jeg har sikkert spilt i 3 timer nå, og likte å bli med i "The Imperial Legion", men det jeg ikke likte var at questsa ikke hadde markers... Jeg sliter med å finne en eller annen "Hatman ....." i andre mission'et i Imperial Legion...

Skrevet
ja, jeg har sikkert spilt i 3 timer nå, og likte å bli med i "The Imperial Legion", men det jeg ikke likte var at questsa ikke hadde markers... Jeg sliter med å finne en eller annen "Hatman ....." i andre mission'et i Imperial Legion...

Quest markers er jo negativt!

Skrevet

jeg syns ikke alltid det er positivt med quest markers... men det er av og til et slit å finne en person... brukte en halv time på å finne en fyr..

men nå som jeg har spilt i noen timer, har jeg begynt å like spillet...

spessielt pauldrons!

men er det en mod som skifter løpinga?

hater måten char'en min løper på..

Skrevet

Morrowind er evig mye bedre enn Oblivion. Grafikken har ikke en dritt å si.

Takk! :D

Skrevet

Men du mener vi skal ta deg særiøs?

Om du mener grafikk ikke har noe å si, så får du heller anbefale Nethack.

nethack.gif

Grafikk har mye å si på opplevelsen i spillet, uansett hvor bra gameplay vil alltids grafikken være der for å gi liv i verdenen...

Jeg ville heller valgt et spill med vakre omgivelser, og dynamisk verden enn Morrowind. Morrowind er rett og slett..... tamt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...