Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er tre muligheter for dere som er interissert i Spotify og invite:

 

1. Bruk linken som eak2k postet, http://sites.google.com/site/spotivite/

 

2. Logg inn på #spotify på Quakenet, følg deretter anvisningene i kanalen

 

3. Skaff dere en proxy med IP fra UK (f.eks. Hide My Ip), gå deretter inn på http://www.spotify.com/en og fyll ut informasjonen. Det som dere må passe på her er at dere må fylle ut SE17 2DJ som postal code.

Lenke til kommentar

Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.

Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre.

Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.

Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre.

Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8.

jeg har samme en fyr lagde 20 kontor med invites fra meg

Lenke til kommentar

Nå har det gått for langt. Kan en moderator stenge denne tråden? Folk ignorerer invitasjonsnøklene og lenken til spotivite KONSTANT, og det fører bare til unødvendig mas. Hvem som helst kan få seg en invite på et HALVT minutt om en gidder å gjøre litt innsats selv. Jeg rapporterer denne tråden, så får en moderator ta siste valget.

 

:)

Lenke til kommentar

Stiller meg bak Loathsome her, folk gidder ikke å lete, de gidder ikke å bruke <1 minutt på å besøke en side som er linket til uendelig mange ganger, og folk misbruker invitasjoner som blir lagt ut ved å lage mange kontoer.

 

Edit:

Ser ut til at Spotify stenger, og Lakka.se stenger også sin tjeneste. Hvis noen tar over Spotivite, så hjelper jeg gjerne til med å donere invitasjoner. heller det enn å poste her.

Dobbeledit:

Mulig jeg misforstod, Lakka.se ser ut til å fortsette, men de er bare tomme.

http://lakka.se/index.php?p=spot

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.

Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre.

Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8.

 

 

Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.

Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre.

Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8.

jeg har samme en fyr lagde 20 kontor med invites fra meg

 

Om dere har lagt ut en drøss med invites så kan dere jo ikke klage... Send heller 1 og 1 invite for å sørge for at det blir rettferdig...

Lenke til kommentar
Om dere har lagt ut en drøss med invites så kan dere jo ikke klage... Send heller 1 og 1 invite for å sørge for at det blir rettferdig...

Jeg har tilgang på cirka 50 nye invites daglig. Mener du at jeg skal bruke tid på å sende én og én på PM bare fordi noen ikke klarer seg med én invite?

Lenke til kommentar
Nå har det gått for langt. Kan en moderator stenge denne tråden? Folk ignorerer invitasjonsnøklene og lenken til spotivite KONSTANT, og det fører bare til unødvendig mas. Hvem som helst kan få seg en invite på et HALVT minutt om en gidder å gjøre litt innsats selv. Jeg rapporterer denne tråden, så får en moderator ta siste valget.

 

:)

 

Støttast. Berre få opp ein guide i førsteposten der diverse framgangsmåtar blir visst.

Lenke til kommentar
men musikkutvalget er rimelig begrenset.

 

Javel

Hører man på listepop finner man sikkert det meste....

 

Det gjør man sikkert. Uansett er Spotify et jævlig bra program, men er forsåvidt enig i at det er noen mangler i forhold til enkelte artister. Madonna, Beatles, AC/DC, Metallica og noen til. Tror de driver å maser om at deres musikk ikke skal legges ut på slike tjenester som spotify. Madonna savner jeg ikke, men AC/DC og Metallica kunne det vært mer av...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...