Bear^ Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Det trengte å sies. Ingen av de innleggene jeg leste igjennom tydet på at folk hadde særlige annet å si en "jeg liker serveren min". Vel, "good for you", men det hjelper ingen andre. Hver gang en liknende tråd dukker opp, så drukner de gode rådene fra de få som har erfaring i poster fra folk som bare har prøvd en server. Jeg tviler ikke på at du har god erfaring fra flere servere, men denne informasjonen blir også fort utdatert. Uansett, poenget er at folk som deg er i suverent mindretall i disse trådene. Dessverre består overtallet av innlegg av off topic som det jeg nå skriver og det du har presset av deg
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Poster som har noe med Drøm å gjøre ender alltid på magisk vis i flamewar Nesten sjarmerende, vet du. =)
AnewZ Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Meh. Trege PCT. Hvilken server valgte dere da? Frostmane var stengt hehe, tenkte dere på Frostmane? makan Transferer bort fra Frostmane nå jeg, er Grim Batol 2. Mye lag, alltid tull etter patches ( ekstremt mye ) , fucka arena, mye kø etc .. Eneste positive må være instant BG/arena queues & ekstremt god Pve guilds ( da spessielt på alliance ), Security er top 30 i europa, memento mori er også sykt høgt oppe. På horde sida har dem In excelsis og et par andre, men vet ikke så mye der.
Existence Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Battlegruppen er skikkelig ræva. Kan virke som den har bedret seg litt men ville tro at Alliance vinner minst 1/4 av pug bgs.Her er koden å få premade! Håper det ga en liten pekepinn Battlegroupen er ræva fordi du kun vinner 3 av 4 ganger? eller misforstod eg her no? ^^ Er ikkje maggy-serveren 90% horde? Ops det ble velli feil! Var Horde som vant rundt 1/4.. Og jo server består stort sett av Horde
Dwagon Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Litt morro at en god del av "anbefalte realms" er i samme battelgroup som gamlerealmen deres. Er jo lite vits å bytte realm innad i battelegroupen om dere vill ha lavere bg/arena kø, joda.. pug/login og A/H ratio kan være bedre. Men ja, dere ser poenge mitt.
CombatPsycho Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det å slippe 1 time med kø er jo alene en god nok grunn.
Kuldesjokk Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Er helt greit med arena/bg kø i battlegroupen vår så akkurat den biten driter jeg i, men som Kim Salabim sier, greit å slippe en time kø Angående Frostmane, vurderte transfer dit for å spille med Zypher_ut igjen. Edit: Men så poenget ditt Dwagon Endret 31. oktober 2008 av Kuldesjokk
Whiteshit Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Battlegruppen er skikkelig ræva. Kan virke som den har bedret seg litt men ville tro at Alliance vinner minst 1/4 av pug bgs.Her er koden å få premade! Håper det ga en liten pekepinn Battlegroupen er ræva fordi du kun vinner 3 av 4 ganger? eller misforstod eg her no? ^^ Er ikkje maggy-serveren 90% horde? Ops det ble velli feil! Var Horde som vant rundt 1/4.. Og jo server består stort sett av Horde No speler eg i samme battlegroup som deg (er på serveren Laughing skull), og ser ikkje heilt kor du får den "ally vinner 3 av 4 bg'er" ifra. Horder har vel overtaket i alle bg's no i vår battlegroup. Kan vere du får en lucky streak med 4 victories i Eots, men det er sjelden for oss ally. Endret 31. oktober 2008 av Whiteshit
Existence Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Spilt i 75 bgs og vunnet 32..Kanskje ikkje 1/4 del da, but still
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå