Gå til innhold

Logitech Z-5500 på en laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei folkens. Har en laptop med kun to mini-jack innganger på (lyd og mic). Har et Z-5500 anlegg som jeg må få brukt på laptopen. Hvordan kan jeg løse dette? Med et eksternt lydkort? Isåfall, hvilket bør jeg velge?

 

Er jo bare å velge effekt? eller effect ? kanskje lese i buruksanvisningen ? for du kan nemmelig få lyd på alle høytalere , ved å velge f.eks stereox2 , eller når det kommer til film i stereo, så gjør den om til 5.1 , ved å mikse og trikse rundt på høytalerene

 

med grønne kabelen, bare 1 stk i kobla til laptoppen;)

Endret av m4sta
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ja det var det jeg og tenkte, men det er tydelig vis noen som mener det motsatte.

Ingen problem å få til lyd i alle høyttalerne :)

 

Hvis du ser bakpå den kontrollen du tilkobler kabler, så har du en liten "switch" hvor du kan velge enten 6-channel direct eller 1-3 stereo. Switch den over til 1-3 stereo.

 

Ta denne "grønne kabelen", eller en hvilken som helst annen minijack-kabel fra hodetelefon-ut på pcen og inn på feks stereo 1. Velg så riktig input på kontrollen, og prøv deg fram til hvilken lydmodus du liker best ved å klikke på Effect-knappen. Personlig synes jeg StereoX2 er best, men velger du PL Movie eller Music får du lyd i alle fem pluss suben ;)

Endret av Bardis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...