Gå til innhold

Fallout 3<< pc versjonen vs. xbox versjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På PC versjonen får du bruke mus.

 

Nettopp dette lurer jeg litt på, har det noe å si at man får bruke mus? Altså har min aim noe påvirkning på spillopplevelsen, eller blir det til at man bruker vault-aim uansett?

Er litt mer behagelig og nøyaktig å sikte med mus kontra analog, men dette individuelt. Jeg kommer til å skaffe Fallout 3 på pc (har xbox360, ps3 og pc) pga mus og eventuelle fremtidige mods.

Lenke til kommentar

PC for framtidige mods, og fordi jeg hater å sikte på konsoller.

 

På PC versjonen får du bruke mus.

 

Nettopp dette lurer jeg litt på, har det noe å si at man får bruke mus? Altså har min aim noe påvirkning på spillopplevelsen, eller blir det til at man bruker vault-aim uansett?

 

Blir å bruke VATS på fiender jeg har lyst til å drepe på fancy måter, men blir ikke å bruke det konstant, fordi det blir for kjedelig, så ellers blir jeg å gå sloss mot folk som i vanlige FPS.

Lenke til kommentar

Har spillt det litt på både ps3 og pc med alt på max.. Ulempen med Pc er at jeg ikke har widescreen, og en merker at dette spillet er optimalistert for widescreen når en har spillt litt på konsoll... I tillegg er konstrasten og fargene mye mye bedre på 46" hd-tven min enn jeg får ut av min lusne 19" LCD-skjerm.

 

Jeg har ikke komt ut av Vault 101 på ps3en.. inni vaulten vinner ps3en klart, men som andre har nevnt før klarer nok ikke Ps3en å holde følge når en kommer utendørs..

Lenke til kommentar
Jeg og, men kræsjer

rett etter jeg får beskjed av veninna om å rømme, når du møter Officer Kendall. Skjedd et par ganger nå.

 

Det gjør jo faen ikke noe annet en å kræsje :/

 

Sjekk forumet til bethaseda, og det er jævelig mange som har problemer

 

 

Dette lover ikke godt! :dontgetit: Kanskje man skulle bestille 360-versjonen, og returnere PC-versjonen når den kommer...... :hmm:

Lenke til kommentar
På PC versjonen får du bruke mus.

 

Nettopp dette lurer jeg litt på, har det noe å si at man får bruke mus? Altså har min aim noe påvirkning på spillopplevelsen, eller blir det til at man bruker vault-aim uansett?

Siden du har VATS-systemet (pause spillet, velge kroppsdel å skyte på) så har det ikke så mye å si kanskje. Spørs om du foretrekker å bruke VATS-systemet eller om du vil spille det mer som en typisk FPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...