Avean Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Skulle legge om til vinterdekk idag selv men innerringen som sitter mellom skiva og dekket vil seriøst ikke av. Kjøpte meg nye sommer dekk og felger i år og virker som verkstedet har skrudd på ringen med ei maskin eller noe. Det sitter dønn fast, normalt sett greier jeg å slå den løs men ikke nå. Noen som har tips her hehe ? Kan ikke bruke samme ringen som står på til vinterfelgene så jeg må av med den.
stich_it Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 sitter felgen fast? siden den er mellom dekk og skive eller tenker du på sentreringsringen (eller hva den nå kalles)?
Dr3as Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hvor godt den sitter, men jeg har slått av et par sånne med en diger gummihammer.
Cashmere Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror du må ha en dekkmaskin. Koster sikkert mellom 80-100.000 kr. En god investering, absolutt verdt det!
Pluggen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Fåes brukt fra par-tuser og opp til 50-60 000 for en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå