Gå til innhold

Er det sikkert å kjøpe CS:S fra Steam (steampowered.com)?


Anbefalte innlegg

Hei,jeg er en helt ny bruker innen Steam. Så jeg lurte bare på om det er sikkert og om det blir et godt kjøp om jeg kjøper CS:S fra Steam? Jeg har sett mange poster om at mange får mange error meldinger eller at spillet ikke kan starte når de har kjøpt det fra Steam. også lurer jeg på om det går lang tid å laste ned spillet om jeg har vanlig bredband?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er nesten bare positivt å kjøpe spill fra Steam. Ingen av mine venner, eller meg, har hatt noen problemer med error meldinger. Du får spillet med en gang, og det tok ikke veldig lang tid å laste ned spillet for meg og har vanlig bredbånd.

Hvis du skifter pc, så logger du bare på din bruker på steam og laster ned spillet på ny.

 

Den eneste negative tingen med å kjøpe spill fra steam er at du ikke får spillet i fysisk form. Men det slipper du jo å betale for hvis du kjøper det på Steam.

 

Jeg har selv mange spill kjøpt fra Steam bla. Team Fortres, CS:S, Garry's Mod osv.

Lenke til kommentar

personelig så synes jeg det er best å gå til butikken.. så få product key til å bruke på steam. isteden for å kjøpe spillene. du får jo også muligheten til å få installere spillet på forskjellige steam accounter / pcer

 

men jeg har aldri fått noe problem / ingen av mine venner har fått det heller

 

Men må man ha Steam oppe og kjører når man spiller et spill?

 

ja det må du, tror iallefall.. kanksje ikke men du må iallefall ha spillmonitoren hl2.exe åpen. og lurer på om den holdes åpen av steam

Endret av Norgesmannen-Erlend
Lenke til kommentar
Men må man ha Steam oppe og kjører når man spiller et spill?

 

Ja, det er jeg ganske sikker på at du må, men det merker du ikke noe til. Men det positive er at du da kan snakke med vennene dine mens du spiller, bare ved å trykke på CTRL+TAB. Da kommer de vennene du har lagt til på STEAM, hvis de er online, opp og du kan snakke med dem uten å gå ut av spillet.

Lenke til kommentar
Hei,jeg er en helt ny bruker innen Steam. Så jeg lurte bare på om det er sikkert og om det blir et godt kjøp om jeg kjøper CS:S fra Steam? Jeg har sett mange poster om at mange får mange error meldinger eller at spillet ikke kan starte når de har kjøpt det fra Steam. også lurer jeg på om det går lang tid å laste ned spillet om jeg har vanlig bredband?

 

Det er sikkert. Har kjøpt flere spill på steam, men personlig kjøper jeg de spill jeg kan få kjøpt i butikken.

 

Om det tar lang tid avhenger av hastigheten på linja di, jeg kan ikke spå hastigheten din uten å få informasjon. For å finne hastigheten din kan du gå på www.tptest.se.

 

personelig så synes jeg det er best å gå til butikken.. så få product key til å bruke på steam. isteden for å kjøpe spillene. du får jo også muligheten til å få installere spillet på forskjellige steam accounter / pcer

 

men jeg har aldri fått noe problem / ingen av mine venner har fått det heller

 

Men må man ha Steam oppe og kjører når man spiller et spill?

 

ja det må du, tror iallefall.. kanksje ikke men du må iallefall ha spillmonitoren hl2.exe åpen. og lurer på om den holdes åpen av steam

 

Du kan installere på flere accounter, men man trenger fortsatt hver sin key.

 

Og ja, man MÅ være på Steam for å kunne spille, med mindre man laster ned noen filer og legger til kommandoer. Men det er ulovlig, og omhandler piratnedlasting, og det går jeg ikke mer inn på.

Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk: Jeg har 3,7km linje og et ganske gammelt intranett. Vi snakker kobber, og 3,7km er ikke barebare.

Jeg mente ikke å kverulere, men som du vet er båndbredde overhode ikke knyttet til latency / ping. Man kan utmerket godt ha 100000 Tbit inn og fremdeles ikke være godt nok rustet til å kunne spille uten lagg. På lik linje kan man ha 0,1 Kbit inn og spille med den laveste ping / latency.

 

Selv sitter jeg med 16 000 Kbit ned og 4 000 Kbit opp og klarer meg fint med det.

 

Pirke,pirke.

:)

 

PS: Ping = 2 * Latency

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...