Gå til innhold

Bare jeg som gråt når jeg så denne?(The Falling Man 9/11)

-Perry-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor passet det så bra, ettersom det var noen tusen til som strøk med nesten samtidig?

Nei, jeg gråt ikke. Kjente ingenting. Men jeg gråt som en foss når jeg så "Den Døende Doktoren" på TV2. :)

Endret av Skugga
Skrevet

det er forskjell på dyreplageri og slagt,(eller det SKAL være det) desverre er det ikke altid slikt, i en perfekt verden brude det være unødvendig å drepe dyr på industriell skala,(venter fremdeles på replicators fra star trek)

Skrevet

Jeg tenkte at de var modige.

Jeg ville heller ha hoppet enn å brenne opp levende. Men hadde jeg hatt motet til å hoppe? Kanskje, kanskje ikke. Det var uansett utrolig trist å se så mange mennesker hoppe i døden.

Skrevet (endret)
Dette ble jeg utrolig trist av og se denne filmen om mennesker som hopper fra WTC.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=TT_Dwutkq1Y" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=TT_Dwutkq1Y</a> advarsel:EKSTREMT sterke scener.

Vel, jeg gråt ikke, men fikk meg til å tenke litt ja.

Selv hadde jeg nok hoppet hadde jeg vært på toppen, evt lagt på sprang nedover så langt det hadde latt seg gjøre.. men de som var der oppe var nok hjelpeløse..

hadde nok ikke vært så lett å stå og se på mens de hoppet.. og hørt lydene av at de ble knust mot bakken..

Endret av Daniel_91
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Jeg ville løpt ned trappene jeg.

ville ha tissa på flammene jeg :ph34r:

gråt ikke når jeg så den, men fikk en klump i halsen når jeg så den

synes virkelig synd på de som måtte lida pga. 9-11

Endret av Sofakriger
Skrevet

Det verste med videoen for min del ikke de som hoppet, men tanken på at de som hadde muligheten til å holde seg i live uten å hoppe og dermed ventet på å bli reddet ble drept da tårnene kollapset noen timer etter selve sammenstøtene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...