pwn3d Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Tenkte bare jeg skulle informere om at Hellgate London stenger serverene 31. januar. Flagship Studios gikk konkurs i sommer, og nå er det ingen som gidder å betale for serverene lenger. De gode nyhetene er at alle kontoene er blitt oppgradert til subscriber status. Så hvis du hadde tenkt å ta en titt på Hellgate på et senere tidspunkt så passer det bra nå. Endret 26. oktober 2008 av owie
Malvado Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Kjipe greier. Men hadde de vært flinkere ved utgivelsen av spillet og sørget for at det ikke var så labert så hadde det sikkert greid seg bra. Jeg testet HG:L og det var jo ganske så greit men fult av bugs som trakk veldig ned samt scenarioer som var livløse i tilegg til en elendig humor.
vikingkylling Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Så hvis du har tenkt å ta en titt på HG:L på et senere tidspunkt passer det nå rett før serverne stenger. Kjipe nyheter, men ikke noen stor overraskelse. Men betyr det at vi ikke får Mythos?
Ironmann Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Så i teorien har jeg ett online spill som ikke er online? Gud hadde jeg vært amerika nu hadde jeg saksøkt dem så har at dem hadde... Bah kipt at dem er gått konkurs for det ødelegger jo pointet i forrige setning..
pwn3d Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Kjipe nyheter, men ikke noen stor overraskelse. Men betyr det at vi ikke får Mythos? FSS pantsatte IP'en til Mythos i sommer, så antar at en bank eller noe eier rettighetene, det er ingen ingeniører igjen, (eller andre ansatte) så med mindre økonomene i den banken lærer seg programering kjapt så ser det ille ut Vil anbefale dette intervjuet med Bill Roper for de som vil vite mer om hva som gikk galt med HGL. F.eks hvorfor de presterte å prioritere å oversatte spillet til Polsk istedenfor å ha uniques som var bedre enn grønne items etc... Mye som gikk galt med HGL. (håper bildet ikke bryter noen regler)(fant det på et annet forum)(er ikke min hånd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå