Gå til innhold

Jeg veit hvem som svindlet meg, hva kan jeg gjøre mot han for å få tilbake kontoen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nok det ja. Jeg bor sør-vest, så den dagen noen herfra svindler deg kan jeg banke på en dør for deg, haha

Hadde vell vært en smule for dramatiskt å få en ukjent gjennom forumet til innkreving :p

Skrevet (endret)

Pfft, det hadde vært konge :p Fått sammen en gjeng wownerder fra samme byen som stikker og skremmer vedkommende :D priceless.

Endret av M@R7!N
Skrevet
Ring foreldrene og forklar sitasjonen enkelt for dem, fungerer ikke det så kan du anmelde saken.

Anmelde en sak nå til dags er nærmest håpløst, har flere eksempler på saker der politiet har fått alle detaljer ned til adressen hvor de kunne hente 10+ stjålne skutere der den som meldte saken hadde registreringsnummer og navn på alle eierne. De gadd ikke ;)

Ja, det skjer nok neppe noe fra politiets side. Men han blir nok litt skremt når han får en anmeldelse mot seg. Kanskje det er nok til at han overgir seg.

Skrevet
Ring foreldrene og forklar sitasjonen enkelt for dem, fungerer ikke det så kan du anmelde saken.

Anmelde en sak nå til dags er nærmest håpløst, har flere eksempler på saker der politiet har fått alle detaljer ned til adressen hvor de kunne hente 10+ stjålne skutere der den som meldte saken hadde registreringsnummer og navn på alle eierne. De gadd ikke ;)

Ja, det skjer nok neppe noe fra politiets side. Men han blir nok litt skremt når han får en anmeldelse mot seg. Kanskje det er nok til at han overgir seg.

Hm vil han automatiskt få en beskjed om at han er anmeldt da? Ja det hadde satt en støkk i han

Skrevet

Jeg sendet melding til scammeren igår på sms og facebook. Jeg fikk ikke noe svar, så jeg prøvde å ringe han nå men nummeret hans er vist ikke i bruk lengre (sjokk).. Jeg finner ikke noen andre nummer på 1881 eller gulesider. Noen andre som veit kossn jeg kan få tak i han? Veit da hva han heter og hvor han bor.

Skrevet

Moralen er som alltid, ha konto i ditt eget navn. Det er rett og slett idiotisk å legge ned så mye arbeid i noe som du ikke "eier". Det er en risiko ingen bør ta.

Skrevet
Da er det vel kanskje ingen grunn til å kontakte foreldrene hans, ettersom de ikke har makt over dere lenger.

Nei nei, fullt klar over det. Men om han da bor hjemme enda, eller kommer på besøk til sine foreldre (det veit jeg ikke) så kommer han til å få et jævla mas :p

Er han 20 +/- så tviler jeg på han kommer til å få noe jævla mas at det gjør noe.

om du anmeldern så skal man automatisk få et brev i posten, men det er i grunn INGEN ting og bry seg om, det er brev nr 2 og 3 som er viktig:P

brev nr 1 er bare info om hva og hvorfor du er anmeldt, nr 2 er innkalding til avhør noe som er veldig lite sansynelig.

kjøp deg ny konto, da kommer du nok mest sansynelig til og spare mye tid og mas

Pfft, det hadde vært konge :p Fått sammen en gjeng wownerder fra samme byen som stikker og skremmer vedkommende :D priceless.

og få en gjeng wow nerder på døra, ikke akuratt verdens mest skremde ting?

Skrevet
hmmm, tremeningen min går på skole i rukan(ellr noe) så kan sikkert få henne til å banke på døra hans, doh henne bare er 16 år da :glare:

Ei jente på 16 skal true noen, må ønske henne lykke til :wee:.

Skrevet
hmmm, tremeningen min går på skole i rukan(ellr noe) så kan sikkert få henne til å banke på døra hans, doh henne bare er 16 år da :glare:

Ei jente på 16 skal true noen, må ønske henne lykke til :wee:.

Haha! Ja det hadde tatt seg ut. Nei det må nokk være noen myndige personer det ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...