Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har jo en xbox 360 controller liggende? Noen som har prøvd begge deler? Fikk aldri helt PC kontrollene til å sitte skikkelig.
qazy Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 qazy, du tenker på den tegneseriaktige filmen "Downfall"? Begynte å se den, men gidder sjeldent å se tegneseriefilmer. Men om den øker opplevelsen i spillet, burdte jeg kanskje prøve en gang til. Jeg er egentlig ikke noen fan av tegnefilmer selv, men denne filmen sparte ikke på blodet eller hard språkbruk. Altså ikke noe barnslige greier. Jeg ville gitt den en sjanse til.
evgeny Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Har spilt i 2 timer. Knall spill. Lyden er halve opplevelsen her.
Capt.Awesome Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Er på sjette kappittelet nå, drit bra spil. Spiller med xbox controlleren istendenfor mus, er mye bedre!
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Er på sjette kappittelet nå, drit bra spil.Spiller med xbox controlleren istendenfor mus, er mye bedre! Er det mulig altså? Kan jeg bruke en trådløs eller må det være en med tråd? Edit: Fant ut av det selv. Endret 27. oktober 2008 av nouse4aname
saladin waits for alice Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Damn å fet trailer! Er glad at folk liker spillet
Blabla1 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Irriterende skummelt! Hvis du f.eks går i en gang, med masse rom på sidene, så slår plutselig lyset seg av og du tror d kommer noen, men ikke no skjer. Så slår d seg bare på igjen plutselig og ingen ting skjer. Så går man noen meter og du hører et monster, men vet ikke hvor det er. Og kamera snur seg ganske seint. Så plutselig er det et monster på siden/bak deg. Som i starten av videoen Endret 27. oktober 2008 av Zonked223
saladin waits for alice Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 en ting som er sikkert, aldri stol på at en alien liggende i et rom du har nylig gått inn i, ikke stol på at den er død! Shoot in the head!
pululf Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Åhhh... Herregud dette spillet må jeg kjøpe meg. ELSKER skumle spill! Penumbra serien er favorittspillet mitt
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, husker akkurat den episoden i begynnelsen av den videoen. Lysene slo seg av, og panikken kom sigende. Sto helt i ro inne ved den døren uten en lyd, og etter en stund kom lyset på igjen og jeg kunne slappe av litt ivertfall
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg gikk over til å styre med en xbox 360 kontroller på et brett, og da forsvant litt av skummelheten. Det ble rett og slett mer behagelig å spille + at jeg sitter lengre ifra skjermen. Så nå lurer jeg på om jeg skal bytte tilbake eller beholde håndkontrolleren
Deadringer Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tenker på å kjøpe spillet, men vil gjerne ha et par punkter avklart først: Har Dead Space samme idiotopplegget som Spore, hvor det kun kan installeres 5ganger? Og burde jeg se denne "dead space filmen" før jeg begynner med spille, og om jeg burde, hvor er den mulig å få tak i? Følger den med spillet? Elsker survivorhorror, og vil gjerne få maks ut av opplevelsen, så om filmen hjelper, vil jeg gjerne se den
zeox Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tenker på å kjøpe spillet, men vil gjerne ha et par punkter avklart først:Har Dead Space samme idiotopplegget som Spore, hvor det kun kan installeres 5ganger? Og burde jeg se denne "dead space filmen" før jeg begynner med spille, og om jeg burde, hvor er den mulig å få tak i? Følger den med spillet? Elsker survivorhorror, og vil gjerne få maks ut av opplevelsen, så om filmen hjelper, vil jeg gjerne se den Ja, DS har samme DRM som spore. når det gjelder filmen MÅ du ikke se den, men det er verdt å se den. den er stand-alone og følger ikke med spillet
Deadringer Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, DS har samme DRM som spore. Vet ikke om det er lov å spørre om slikt her, da jeg er usikker på om det går som piratkopiering, men er det noen mulighet for å "komme seg rundt" DRMen? Jeg gidder ikke betale 500kr for et spill jeg ikke kan spille så mange ganger jeg ønsker å spille det. I tillegg, er det samme opplegg på ps3 og 360? Om ikke er det utrolig urettferdig mot oss som sverger til pcen som spillplattform. når det gjelder filmen MÅ du ikke se den, men det er verdt å se den. den er stand-alone og følger ikke med spillet Er det en "skikkelig" film en må kjøpe, eller er det noe gratis som ligger på spillets hjemmeside? Takker for svarene
aleksanderro Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Må si dette spillet ligger høyt oppe på listen av mine topp spill. Spesielt lyden imponerte meg! Endelig et spill som tar i bruk et 5.1 system. Men må også si meg litt skuffet! Noen her må være veldig lettskremt, siden jeg synes spillet ikke var så skremmende som alle skulle ha det til. Har hatt litt frysningen nedover ryggen en eller to gagner, og har kommet halvveis i spillet. Hadde trodd jeg skulle sitte vettskremt og ikke tørre og gå rundt neste hjørne for hva som kunne dokke opp. Men dessverre fikk jeg aldri den følelsen som jeg fikk blant annet i Doom 3. Edit: Synes faktisk F.E.A.R var mer skremmende enn Dead Space. Endret 29. oktober 2008 av aleksanderro
zeox Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, DS har samme DRM som spore. Vet ikke om det er lov å spørre om slikt her, da jeg er usikker på om det går som piratkopiering, men er det noen mulighet for å "komme seg rundt" DRMen? Jeg gidder ikke betale 500kr for et spill jeg ikke kan spille så mange ganger jeg ønsker å spille det. I tillegg, er det samme opplegg på ps3 og 360? Om ikke er det utrolig urettferdig mot oss som sverger til pcen som spillplattform. når det gjelder filmen MÅ du ikke se den, men det er verdt å se den. den er stand-alone og følger ikke med spillet Er det en "skikkelig" film en må kjøpe, eller er det noe gratis som ligger på spillets hjemmeside? Takker for svarene du "må" kjøpe den . koster £8.99 på play.com. og ja det er fullt mulig å komme seg rundt DRMen hvis du ønsker det, uten at jeg skal si noe mer om det
Armageddon Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Spilte det for første gangen nå nettopp og pulsen er rimelig høy. Er jo en skvetten type (tegn på god reaksjon:p) og dette spiller er rett og slett skummelt. Men ganske tøft. Skvetter alltid når de tingene later som de er døde. Går på hver gang. Synes stemningen i spillet var utrolig bra. Masse lyder rundt deg, som konstant påminner deg om at du ikke er alene. Tror jeg må prøve med Xbox-kontrolleren for å roe det ned litt. Man får liksom spillet opp i fjeset når man bruker mus og tastatur. Men tror jeg venter til dagslyset kommer..
SvennAndre Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Etter å ha prøvd det en gang i hele 10min, var det evig nok for min del. Får se om jeg plukker opp det senere, kom ikke lengre enn der man får det første våpenet, og i gangen etter det. Nok var nok ^^ Jepp, hater skumle spill! :/
Deadringer Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 du "må" kjøpe den . koster £8.99 på play.com. og ja det er fullt mulig å komme seg rundt DRMen hvis du ønsker det, uten at jeg skal si noe mer om det Takker, om jeg lett kan komme med rundt DRMen kjøper jeg nok spillet. Begynner å bli skikkelig klar for noen nye pcspill nå.
Habitats Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Mitt førsteinntrykk av Dead Space? Utrolig bra! Har spilt 2 kapitler, men kan ikke si jeg syntes det er så veldig skummelt. Hittil er det kun Penumbra serien som har fått meg til å skru av skjermen og gå ut av rommet Men, dette er uansett er veldig bra spill så langt, gleder meg til å fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå