Gå til innhold

Teaser: Bioshock 2: Sea of Dreams


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt om jeg skal hoppe i taket. Handlingen i Bioshock var i mine øyne over når spillet var gjennomført, og er litt skeptisk til om det kan lages et nytt spill med god handling og stemning samtidig som det er i sammenheng med den opprinnelige Bioshock. Skjønt de har klart det en gang, så hvorfor ikke igjen? :)

Lenke til kommentar

Det kan også være et tegn på at Plasmids kommer til å påvirke terrenget.

 

Vann effektene var noe av det "store" med Bioshock. Det var veldig stolt av det. Så hvis det er over vannet denne gangen er det rimelig å anta at de satser på en ny gimick. Å forme terreng kunne vært en... I dunno. Tenker bare høyt.

 

Noen andre som tror den jenta er ment å være en av de fra den Gode Slutten? At dette liksom er en 10 eller 20 år senere?

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Bioshock var en utrolig skuffelse! :thumbdown: Jeg fikk spillet i gave, og har testet det selvom det bruker SecuRom. :ph34r: Fikk den driten på maskinen med Crysis uansett... Men det som er noe forbaska drit med Bioshock, er at selvom det ble utgitt for lenge siden så er det ingen patch for å fikse problemet med manglende lyd i spillet. Så når spille starter er det litt lyd og så blir alt stille. Vil vel si at det blir ubrukelig uten lyd. Så i og med at fehuene som har kodet Bioshock ikke ser ut til å bry seg om dette problemet, ser jeg heller ikke noe grunn til å kaste bort penger på Bioshock 2. Stalker Clear Sky, Fallout 3 og FarCry 2 er mye mer interessant.

Endret av lul
Lenke til kommentar
Bioshock var en utrolig skuffelse! :thumbdown: Jeg fikk spillet i gave, og har testet det selvom det bruker SecuRom. :ph34r: Fikk den driten på maskinen med Crysis uansett... Men det som er noe forbaska drit med Bioshock, er at selvom det ble utgitt for lenge siden så er det ingen patch for å fikse problemet med manglende lyd i spillet. Så når spille starter er det litt lyd og så blir alt stille. Vil vel si at det blir ubrukelig uten lyd. Så i og med at fehuene som har kodet Bioshock ikke ser ut til å bry seg om dette problemet, ser jeg heller ikke noe grunn til å kaste bort penger på Bioshock 2. Stalker Clear Sky, Fallout 3 og FarCry 2 er mye mer interessant.

Ja det skal ikke være lyd i spillet, er en del av cluet. Kan ikke tenkes at kanskje er du som sitter med problemet?

 

Gleder meg vilt :D

Lenke til kommentar
Ja det skal ikke være lyd i spillet, er en del av cluet. Kan ikke tenkes at kanskje er du som sitter med problemet?

 

Gleder meg vilt :D

 

Jeg er ikke den eneste... Får se om jeg gidder å prøve å fikse det når jeg er ferdig med andre spill... Jeg har allerede prøvd masse "løsninger" uten at det funker...

Endret av lul
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg ser så veldig fram mot dette. Jeg syntes det lukter litt melking. Det jeg sa til meg selv når jeg runnet Bioshock var: "Dette er virkelig et spill som ikke kommer til å få noen oppfølger", så jeg skjønner ikke helt hva greia skal bli i det neste spillet.

 

Men for all del, de har jo vist at de kan lage spill før, så sjansen er jo at det kan bli bra, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...