Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Koke egg på skjermkort? det kan ivertfall jeg :S


Anbefalte innlegg

Lurer på hva som kan være årsaken til at mitt clubGeForce 7800GTX kan greie å gå opp i 139 celsius grader... jeg spiller spill slik som oblivion og slit så plutselig bang... ligger drøyt over 115grader med en gang...

 

har ikke gjort noe OC, som jeg vet er det ingen hardware feil, og antar at det kan være noe software som har klikka.. U tell me?

 

har du sett et skjermkort i 139Grader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hva som kan være årsaken til at mitt clubGeForce 7800GTX kan greie å gå opp i 139 celsius grader... jeg spiller spill slik som oblivion og slit så plutselig bang... ligger drøyt over 115grader med en gang...

 

har ikke gjort noe OC, som jeg vet er det ingen hardware feil, og antar at det kan være noe software som har klikka.. U tell me?

 

har du sett et skjermkort i 139Grader?

 

Kjølepastaen har tatt kvelden? Dårlig kontakt mellom vifte og GPU?

Lenke til kommentar
Lurer på hva som kan være årsaken til at mitt clubGeForce 7800GTX kan greie å gå opp i 139 celsius grader... jeg spiller spill slik som oblivion og slit så plutselig bang... ligger drøyt over 115grader med en gang...

 

har ikke gjort noe OC, som jeg vet er det ingen hardware feil, og antar at det kan være noe software som har klikka.. U tell me?

 

har du sett et skjermkort i 139Grader?

 

Kjølepastaen har tatt kvelden? Dårlig kontakt mellom vifte og GPU?

 

ja, vifta begynner og bli litt dårlig.. har opplevd at den kan komme til å stoppe og at jeg må faktisk gi den en hjelpende hånd for å få den i gang igjen..

 

noe jeg kan gjøre med dette...? kjøre på mere (V)?

Lenke til kommentar
... ja, vifta begynner og bli litt dårlig.. har opplevd at den kan komme til å stoppe og at jeg må faktisk gi den en hjelpende hånd for å få den i gang igjen...

Da er det nok like før kortet ryker. Kan hende du kan få en billig 3dje parts kjøler til det kortet, sjekk i prisguiden eller google litt. Dersom du har et AGP hovedkort kan det bli vanskelig med et nytt grafikkort. Har du PCI-E hovedkort kan du finne et rimelig grafikkort som yter betraktelig bedre enn ditt gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...