Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
magi finnes ikke,

troll finnes ikke,

djevelen finnes ikke

og gud finnes ikke.

 

Alt dette er gammeldags overtro som burde vært forbudt.

Jeg kan godt skønne folkene i gamle dager, som ikke hadde videnskapelige beviser på at slike ting ikke finnes og at de måtte ty til andre forklaringer. Når vi mennesker ikke har noen andre forklaringer på ting, vil hjernen prøve å overbevise oss om at disse er riktige. Men i dag må man nesten forvente at folk begynner å tro på det som man har videnskapelige beviser på.

 

"gud har ikke skapt mennesket,

mennesket har skapt gud"

 

:yes:

Lenke til kommentar
Alt dette er gammeldags overtro som burde vært forbudt.

...

...trodde det var ytringsfrihet jeg men det er mulig jeg tok feil...? :-?  heh

Hm....hvordan skal jeg tolke dette mon tro?

 

ok da. jeg gikk kanskje litt for langt ved å si at det burde vært forbudt. Selvsagt må alle få tro og mene det de vil.

Jeg velger i hvertfall å tro på vitenskapelige beviser og fysiske lover i naturen. Det jeg prøvde her var å få folk til å tro det jeg tror på...

Lenke til kommentar
Til folk som ikke tror på Gud, tror dere på sjelen? Hvis dere ikke tror på sjelen, hvordan forklarerer dere menneskets metafysiske del? Vi kan jo ikke se den, heller ikke følen den, - men vi vet jo at den er der?

_________________

Commodore 64 C

0,985MHz @ 1.4Mhz m/ vannkjøling

Vel.. Da kan jo du påta deg ansvaret å forklare hva du mener... Hvis du mener at hjernen ikke kan klare det arbeidet.

 

Off topic:

Har du virkelig under 1MHz prossessor klokket til 1,4MHz?

Lenke til kommentar

Her skal jeg fortelle en litt syk historie om en i klassen min:

 

En i klassen min som heter Iselin mista sin Nokia 3310 for et halvt år siden, da det ikke var snø på bakken... Hu går på noe konfirmasjons greier i kirka, og da hadde lederene der bedt får at hu skulle få tilbake mobilen hennes...

 

Og nå, for ca. 1 måned siden kom det en telefon fra en dame, som hadde funnet telefonen hennes, den var funnet på en gammel fotball bane, rett etter at snøen hadde smelta, og telefonen virket, og den har ligget under snø og is veldig lenge!

 

Det er vedlig usannsynlig at denne telefonen skulle virke nå, men det gjør den!

 

Gud finns!

Lenke til kommentar
Her skal jeg fortelle en litt syk historie om en i klassen min:

 

En i klassen min som heter Iselin mista sin Nokia 3310 for et halvt år siden, da det ikke var snø på bakken... Hu går på noe konfirmasjons greier i kirka, og da hadde lederene der bedt får at hu skulle få tilbake mobilen hennes...

 

Og nå, for ca. 1 måned siden kom det en telefon fra en dame, som hadde funnet telefonen hennes, den var funnet på en gammel fotball bane, rett etter at snøen hadde smelta, og telefonen virket, og den har ligget under snø og is veldig lenge!  

 

Det er vedlig usannsynlig at denne telefonen skulle virke nå, men det gjør den!

 

Gud finns!

 

Jeg vet også om en som fant igjen mobilen sin etter noen måneder under snøen (faktisk var den en nokia 3310).

 

Han tror ikke på gud for det

Lenke til kommentar
Hør nå her min gode mann/kvinne!

Jeg har sett nordlys nede ved Kristiansand (sørlandet)!

Jeg ser ingen grunn til å bli religiøs av den grunn. Skjerp deg! Få deg et liv og ikke tenk på å bli religiøs. NYT LIVET og ha det morro :wink:

 

Vennlig hilsen:

En som gir deg en god råd

 

PS: Var nok bare flaks at det skjedde akkurat da!

 

:yes::yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...