Gå til innhold

Nye abonnementer fra Telenor


Anbefalte innlegg

Men du må som regel grave deg frem til det. Nå er jeg ikke vanligvis ute og ser på mobiltelefoner ofte, men jeg vandrer da gjennom en el-butikk eller to i løpet av mnd. Kan i alle mine år aldri huske å ha sett noen informasjon om Fri Fiks. Man må omtrent lete informasjonen opp på nettsidene til Telenor for å finne det. Eneste grunnen til at jeg har det er at det var standarden bedriften jeg porterte nummeret mitt fra porterte til det som standard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig vitsen med slike abonnementer? Telenor spekulerer vel som før i folks uvitenhet.

 

Hvorfor i det hele tatt bruke et selskap som har månedspris? Hvorfor går ikke alle over til One Call eller et av de andre gode tilbudene? Det spør jeg meg ofte om.

 

Men om folk VIL betale mer, så gjerne for meg. Bare lurer på hvorfor.

 

Jan

Lenke til kommentar
hvorfår ikke... fordi staten eier det?

 

Fordi de var et monopol tidligere, og fordi de har full mulighet til å utkonkurrere alle om de hadde ønsket. Man ønsker friest mulig konkurranse på telemarkedet i Norge og da blir det lite poeng i om et digert selskap som Telenor får fri tøyler til å sabotere dette.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med slike abonnementer? Telenor spekulerer vel som før i folks uvitenhet.

 

Hvorfor i det hele tatt bruke et selskap som har månedspris? Hvorfor går ikke alle over til One Call eller et av de andre gode tilbudene? Det spør jeg meg ofte om.

 

Men om folk VIL betale mer, så gjerne for meg. Bare lurer på hvorfor.

 

Jan

 

Fordi folk flest ikke bryr som om hvilket mobilabo de har. Folk flest bryr seg mer om å få en 1500kr telefon for 1kr en å spare 4000kr i året i mobilutgifter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...