kevinedomm Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Heisann! Noen som vet om det er mye stress å bytte hjullager på en scooter? Fikk høre med et lokalt verksted at variatorreimen måtte av, + noe omdreving og noe sånt styr som måtte gjøres.. Lurer på om det virkelig er SÅ mye som må til for å bytte hjullager bak på en scooter????
TanglewoodD Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hjulet må jo av, derav alt det henger i. Logisk ? Ja. Bytt det selv, du klarer det uten å være rakettforsker.
kevinedomm Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Hjulet får jeg av bare ved å ta bort eksosanlegget Men når det sies at man må begynne å tappe gearolje og sånt så syns jeg det blir masse styr.. Klarer det gjør jeg sikkert, får ihvertfall se på det imorgen.
TanglewoodD Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) er ikke det bare til å ta en titt på det? Du ser det jo. Å girolje må du jo da bytte uansett en eller annen gang. Endret 23. oktober 2008 av DrCoxyCox
.Butthead. Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Er det så farlig om girolja renner ut da? Er da ikke så veldig dyrt, og så skal den jo byttes av og til også.
kevinedomm Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Nei det er ingen fare med giroljen.. men at det skal være så mye styr å bytte et par hjullagre. Men må det gjøres så må det gjøres Får se på det idag. Endret 24. oktober 2008 av Daniel_91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå