Gå til innhold

NOVASTRIKE FOR FREE!


Trixhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN, de er ferdig med det, jo!!

 

We’ve got three NovaStrike codes to give away: the first three people to drop us an email now with your registered TheSixthAxis username at [email protected] get the codes, which we’ll then email out tomorrow morning at 9am.

 

The codes are all gone, stop emailing! [...]

 

Winners:

 

Mike, Stu and 4chords were the first three to email in. Your codes will be with you at 9am tomorrow. Enjoy.

Lenke til kommentar
Har egentlig ikke satt meg så mye inn i hva Novastrike er for noe.. Noen som vil fortelle...? :dribble:

 

Novastrike er det første indie-PSN-spillet (uten publisher). :)

Dvs. at utviklerene gjør absolutt alt selv, utviklingsinnvesteringer, oversetting, markedsføring, o.l.

Jeg liker ikke twinstick shooters, så har ikke prøvd det.

 

Supersonic Acrobatic Rocketpowered Battlecars, er det andre slikt spill på PSN, og blir sikkert det første spillet uten publisher, jeg prøver.

Det skal vistnok veldig bra, bilfotballspill.

Lenke til kommentar

Novastrike var greit nok, men det er ikke et spill jeg kommer til å spille mye. Du styrer et skip rundt om i en verden, og du har forskjellige oppdrag, som hovedsaklig består i å enten angripe eller forsvare. Om du har spilt Super Stardust HD, så kan du se det likner litt, dog ikke så mye. Jeg likte SSHD mye, mye bedre. Det hender det jeg spiller enda, men Novastrike har jeg spilt igjennom en gang. Kan nok hende jeg prøver mer for å få de trophiene jeg mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...