Gå til innhold

Passordet funker på forumet, men ikke prisguiden?


Pizzaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DUMP! Noen som kan hjelpe meg?? Har prøvd og få tilsendt nytt passord med og bruke "Glemt brukernavn eller passord?" funksjonen og da fikk jeg logget inn med det passordet jeg fikk, men med det samme jeg byttet passord så fikk jeg verken til og logge inn med det gamle (det passordet jeg fikk på mail) eller det nye.

 

 

Noen som kan hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å logge inn i prisguiden med det gamle passordet ditt?

 

Nå har jeg det, og det funket ikke :(

 

Nå må jeg enten gå innpå mailen jeg fikk når jeg brukte "Glemt brukernavn eller passord?" funksjonen hver gang jeg bruker forumet eller prisguiden og kopiere passordet (er ikke sånt man greier og huske), eller greie meg med og bare forumet...

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Du kan jo også prøve å kontakte en administrator. ;) Jeg måtte det en gang jeg byttet passordet på forumet og ikke lenger kunne logge inn i prisguiden (backend, altså). Var bare en liten hikke av noe slag, eller noe sånt. Alt skal nok ordne seg. ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo også prøve å kontakte en administrator. ;) Jeg måtte det en gang jeg byttet passordet på forumet og ikke lenger kunne logge inn i prisguiden (backend, altså). Var bare en liten hikke av noe slag, eller noe sånt. Alt skal nok ordne seg. ;)

 

Har gjort det nå, men jeg måtte selvsagt velge en som var avlogget :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...