Gå til innhold

Førsteinntrykk: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey! Sitter å tripper å venter på at denne skal komme inn på CDON.no. Har allerede kjøpt, betalt og bestilt telefonen jeg (den sorte), og jeg gleder meg til den kommer. Dama skal også kjøpe den, men hun er fast bestemt på den som er sølvfarget. - Blir kanonspennende å få testet den. - Solgte min SE G900 til fordel for denne, så jeg håper og trur den innfrir :)

 

<KeyChain> :thumbup:

Lenke til kommentar
Bare tilfeldighet at bilde av mobilen ble tatt når klokken var 13:37 ? :p
Haha, var det jeg skulle kommentere også, men måtte lese de andre kommentarene først siden jeg regnet med at jeg ikke var den eneste nerden som ville legge merke til noe sånt :p
Det første som slo meg: Aldri om dette er tilfeldig!! :p

"Skjermen er skarp og lyssterk 1337." ^^

Lenke til kommentar

C905 ser og føles meget bra ut, men jeg var ikke helt fornøyd med tastene. Dessuten savner jeg visning av kalenderoppførelser i stand-by. Men at Sony Ericsson endelig har klart å meke seg til å tilby wi-fi på en mobil med vanlig SE-operativsystem, er jo flott. Det var jaggu ikke for tidlig!

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Det er snakk om pris. Samsungen koster 1500 kroner mer enn Sony'en gjør.

 

Ja den er jo forsåvidt grei, men det er også det eneste fornuftige argumentet. Men tar man med minneprisen så blir jo differansen fort under 1000 kroner.

 

Noen andre gode råd til mobil, til sånn 4000. Som har gps, wifi, god kamera 5 mp+, osv?

 

Nokia N79. Kommer ganske snart...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen andre gode råd til mobil, til sånn 4000. Som har gps, wifi, god kamera 5 mp+, osv?

 

Alle disse har godt kamera, GPS, Wi-Fi og er billigere enn C905.

 

Nokia: N78, N79, N82, N85, 5800.

HTC: S740, Diamond.

LG: KC910

 

Dama i butikken nevnte en "Buisiness"-telefon. Den hadde WiFi og alt det andre pisset, SE og kostet 3500. Husker ikke hva den het, men det var noe med "Sony Ericsson G(ett eller annet)", men det var i G-serien i alle fall

Endret av Tritrans
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...