SemikolonP Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg får feilkode 0x80072EFD når jeg skal prøve å oppdatere Windows. Jeg sitter på skolen, og får ikke installert office 2007, sannsynligvis fordi jeg ikke har oppdatert. Var så vidt jeg fikk til siste Internet Explorer. XP-installasjonen er helt fersk og ny. Har ikke installert noe annet enn grafikkdriver, lydkortdriver og WLAN-driver. Med andre ord: Ingen virus eller spyware eller annen dritt. Har prøvd det meste, men ingen ting ser ut til å hjelpe. Det står bl.a. at det kan være at jeg ikke har internett, men da ville jeg ikke fått kommet inn på windows update i det hele tatt, ikke sant? >< Noen som har forslag? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 * En brannmur på din maskin eller ditt lokale nettverk "blander" seg inn i din maskins tilkobling til Microsofts Windows Update side. * Web siden Windows Update er koblet til en spesifikk IP adresse i din maskins HOSTS fil. Microsoft anbefaler ikke bruk av Windows Update websiden i HOSTS filen fordi IP adressen til siden kan endres. NB! Dette kan skje ved bruk av programmer som f.eks. TweakMASTER DNS som kan legge til oppføringer i din HOSTS fil uten at du er klar over dette.. * Du bruker en Proxy server som forstyrrer din bruk av Windows Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå