Gå til innhold

1tb extern hdd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg kan se linker du til samme produkt på begge linkene. Men utfra navnet på de, ville jeg iallefall gått for Western Digital. Har det selv og har ingen minuser med den å si, tvert imot bare positivt.

Har også flere som har WD, og de har heller ingenting negativt å si!

Skrevet (endret)

Fikset linken. LaCien har 7200rpm mens WDen har 5400. Har allerede en WD på 300 Gb men er LaCie like bra som WD siden den koster omtrent det samme og har 7200rpm?

Endret av sondredh94
  • 2 uker senere...
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
...er det noen bedre til rundt 1000?

Etter litt research endte jeg selv opp med en Seagate Freeagent Pro, som jeg gladlig betalte litt mer for. Utsøkt design og "alle" tilkoblingsmuligheter - inkludert eSata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...