Gå til innhold

Call Of Duty 4 PunkBuster og .exe chrash

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har har spilt Call of duty 4 leeenge, og hadde litt problemer i begynnelsen med først punkbuster, dette fikset seg, men så kom iw3mp.exe stopped working shite..dette fikset jeg også(skal forklare senere). Så som sagt har spilt lenge etter dette, men det skjedde et uhel og mic pluggen blei dratt ut, og gjett hva. Iw3mp.exe stopped working kom tilbake. Jeg har prøvd alt denne gange, altså enabla Stereo mix på recording devices. Dette funka første ganga. Men altså ikke nå. Så jeg avinstallerte CoD4, installerte på nytt, lasta ned ok installerte alle nye patchene og oppdaterte Punkbuster.

Så skulle jeg spille :S..

PnkBstrB.exe ville ikke starte og Punkbuster kicker meg etter et minutt eller noe.

Fiksa dette ved å skrive inn på konsollen i spillet ved å trykke | klappen: pb_sleep 500 og pb_writecfg 1

Det funka fint, nå kan jeg spille i flere minutter.

Men nå kommer faktisk Iw3mp.exe greia tilbake, og nå har jeg stereo mix enabla :S..Finner ikke ut av dette.

Noen som vet noe mer om dette, som sagt jeg har søk mange steder og vil bare høre om noen nordmenn har noe spess å si i dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett dette en gang hos meg. Så siden det ikke skjer noen ganger så bryr jeg meg ikke.

Har du selve spillet selv eller er det piratkopiert? (kan ha noe med at det..)

Skrevet
Har sett dette en gang hos meg. Så siden det ikke skjer noen ganger så bryr jeg meg ikke.

Har du selve spillet selv eller er det piratkopiert? (kan ha noe med at det..)

Å nei du, jeg er en aktiv pirat, men når det kommer til spill som Call of Duty, da bøyer jeg meg ned i støvet og kjøper det ;)..

Skrevet (endret)

Ok, håper jeg ikke forsnakker meg nå men det finnes ei fil i Call of Duty 4: Modern war/miles.. Den heter Mssmp3.asi denne skal man tydeligvis byttes til Mssmp3.bak, dette gjore jeg men blei lei og sletta begge. Men lagret en backup av Mssmp3.asi et annet sted. Tror dette hjalp meg(håper jeg)..spilte en god stund nå.

Og dessuten så oppdaterte jeg audio driver hos Evga hjemme sida.

Endret av Bloodax
  • 1 måned senere...
Skrevet
Heisann

Har har spilt Call of duty 4 leeenge, og hadde litt problemer i begynnelsen med først punkbuster, dette fikset seg, men så kom iw3mp.exe stopped working shite..dette fikset jeg også(skal forklare senere). Så som sagt har spilt lenge etter dette, men det skjedde et uhel og mic pluggen blei dratt ut, og gjett hva. Iw3mp.exe stopped working kom tilbake. Jeg har prøvd alt denne gange, altså enabla Stereo mix på recording devices. Dette funka første ganga. Men altså ikke nå. Så jeg avinstallerte CoD4, installerte på nytt, lasta ned ok installerte alle nye patchene og oppdaterte Punkbuster.

Så skulle jeg spille :S..

PnkBstrB.exe ville ikke starte og Punkbuster kicker meg etter et minutt eller noe.

Fiksa dette ved å skrive inn på konsollen i spillet ved å trykke | klappen: pb_sleep 500 og pb_writecfg 1

Det funka fint, nå kan jeg spille i flere minutter.

Men nå kommer faktisk Iw3mp.exe greia tilbake, og nå har jeg stereo mix enabla :S..Finner ikke ut av dette.

Noen som vet noe mer om dette, som sagt jeg har søk mange steder og vil bare høre om noen nordmenn har noe spess å si i dette.

Har det samme problemet med punkbuster har du noen forslag fikse det ? :p

Skrevet

www.evenbalance.com hvis du har problemer med punkbuster, last ned og kjør pbsetup, legg til cod4 og la programmet laste ned alle nødvendige oppdateringer. Funket fint for meg, bortsett fra at det nå tar opptil 2 minutter fra jeg trykker på cod4-ikonet til at spillet faktisk starter.

Skrevet
www.evenbalance.com hvis du har problemer med punkbuster, last ned og kjør pbsetup, legg til cod4 og la programmet laste ned alle nødvendige oppdateringer. Funket fint for meg, bortsett fra at det nå tar opptil 2 minutter fra jeg trykker på cod4-ikonet til at spillet faktisk starter.

gjorde det nå men har det samme problemet enda :S

NEED HELP THIS GAME IS MY LIFE :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...