Gå til innhold

Warhammer Online: Tittel tråden. hvilke morsomme titler har du fått i WAR?


Anbefalte innlegg

koser meg med warhammer å ler like mye hver gang jeg får nye titler eller ser andre med noen morsomme. spiller marauder å gjør mye scenarios. marauder dør ganske ofe uten healer så har tittel: meat shield^^ en kompis av meg har tittel Aaaah! fordi han døde for mange ganger når han har detti ned fra ett sted. noen andre som har morsomme titler å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
koser meg med warhammer å ler like mye hver gang jeg får nye titler eller ser andre med noen morsomme. spiller marauder å gjør mye scenarios. marauder dør ganske ofe uten healer så har tittel: meat shield^^ en kompis av meg har tittel Aaaah! fordi han døde for mange ganger når han har detti ned fra ett sted. noen andre som har morsomme titler å dele?

 

kle deg naken, også tar du summon mount i hovedstaden din = lady godiva :D

Lenke til kommentar

hehe fikk ny tittel i går XD var i scenario. som marauder å jeg praktisk talt tanka hele BG XD ikke at healerne alltid greide å heale meg men ble ressa nesten 10 ganger. pleier aldrig å få en ress i scenario men i går fikk jeg d konstant XD fikk tittel : the ressurected. fordi jeg hadde blitt ressa 25 ganger tilsammen. hehe^^ alltid like morsomt å game WAR

Lenke til kommentar

Min archmage tok seg en tur i Ellyrion her om dagen da hun kom over en bok liggende i fjellsiden, "The Book of Innocence". Ved siden av boken satt en liten skapning som hun ikke la noe særlig merke til før hun så snart hun forsøkte å åpne boken fikk seg et lite sjokk. Skapningen forvandlet seg nemlig til en demon og denne måtte elimineres ... Resultatet ble en tittel som jeg personlig ikke vil komme til å benytte meg av, men om du skulle ha lyst til å ha "The Impure" hengende over hodet så vet du nå hvor du må søke hehe ... Litt morsomt var det da jeg traff på en dverg tilknyttet guildet "Wet Dreams" (ja, du hørte riktig!!) med nettopp denne tittelen ... nesten litt for mye av det gode, litt ekkelt ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...