Gå til innhold

hjelp! Xbox 360 crasher!


simentp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
se på platen veldig nøye, det kan hende det er ripe iden.

 

 

eller så kan det være plasseringen av 360'en din som er dårlig, altså den blir steikvarm.

den blir ikke stein var.. etter jeg har spillt kjenner jeg hele tiden på den.. (på siden)..

xbox'en står opp ikke liggenede men ståendes hvis du forstår :p det er ikke en eneste ripe i den.. andre venner av meg har også beggynte og merke det med seg :/

Lenke til kommentar
se på platen veldig nøye, det kan hende det er ripe iden.

 

 

eller så kan det være plasseringen av 360'en din som er dårlig, altså den blir steikvarm.

den blir ikke stein var.. etter jeg har spillt kjenner jeg hele tiden på den.. (på siden)..

xbox'en står opp ikke liggenede men ståendes hvis du forstår :p det er ikke en eneste ripe i den.. andre venner av meg har også beggynte og merke det med seg :/

 

 

Kjenne på siden hjelper ikke.. Kjenn rett foran HD-en.. Der skal det nok være litt varmere, men det har skjedd et par ganger med meg og. Jeg har launch-box hjemme og en 2007-box på hytta. 2007-boxen er den eneste som har fryst for meg, så jeg ville prøvd å kjøle ned xboxen bare for å være sikker..

 

 

SR2 henger/kræsjer hos meg også. Det er tråder om dette på det offisielle forumet. Misfargede DVD-er er en av teoriene, den andre er vel at spillet har noen uheldige bugs

 

Må være det mest glitcha spillet på markedet, spør du meg! ;D

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar
se på platen veldig nøye, det kan hende det er ripe iden.

 

 

eller så kan det være plasseringen av 360'en din som er dårlig, altså den blir steikvarm.

den blir ikke stein var.. etter jeg har spillt kjenner jeg hele tiden på den.. (på siden)..

xbox'en står opp ikke liggenede men ståendes hvis du forstår :p det er ikke en eneste ripe i den.. andre venner av meg har også beggynte og merke det med seg :/

 

 

Kjenne på siden hjelper ikke.. Kjenn rett foran HD-en.. Der skal det nok være litt varmere, men det har skjedd et par ganger med meg og. Jeg har launch-box hjemme og en 2007-box på hytta. 2007-boxen er den eneste som har fryst for meg, så jeg ville prøvd å kjøle ned xboxen bare for å være sikker..

 

 

SR2 henger/kræsjer hos meg også. Det er tråder om dette på det offisielle forumet. Misfargede DVD-er er en av teoriene, den andre er vel at spillet har noen uheldige bugs

 

Må være det mest glitcha spillet på markedet, spør du meg! ;D

hva skal være vitsen med å kjøle den ned? hvis jeg f.eks spiller i 3-4 timer så spiller jeg ikke mer på kanskje 3-4 timer til da... den har vell kjølt seg ned til da :/

det som er rart er at det bare har skjedd på co-op.. :(

Lenke til kommentar
Hvilket spill er det snakk om her?

 

Jeg hadde prøvd å legge ned Xboxen istedenfor at den står om jeg var deg. DvD leseren leser litt annerledes når den står enn når den ligger, er hvertfall verdt forsøket.

det er snakk om Saints Row 2

 

Litt Offtopic:

Hvor har du skaffa deg Saints row 2 ? USA? Og er spillene Sone frie? Hvis ikke kan det være problemet, selv om jeg mener at de er sonefrie..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...