CombatPsycho Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Champion Kimsan, champion of the naruu så liksom så rart ut^^
Dext Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Vært litt småfett med "Ambassador Hramphale, Champion of the Naruu" tbh;) Anyhow mecca "The hallowed" med untak for maske achievementen som blir fjerna i 3.0.3 uansett så keen på at den kommer snart!
CombatPsycho Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Gjort achievementen til The hallowed på 2 toons nå. Vurderer kanskje gjøre det på enda en, siden de ikke har noe fra før^^
Skurupu Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Toons er det et veldig vanlig uttrykk. Og jeg mangler kun Tooth Pick. Den dropper seriøst aldri.
DisplayName123 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Tror jeg har hatt flaks der, for jeg har fått Tooth Pick på alle mine tre level 70 karakterer. Og jeg har ikke brydd meg noe særlig om Hallow's End achievements på noen av dem.
Zepticon Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Toons er det et veldig vanlig uttrykk. Og jeg mangler kun Tooth Pick. Den dropper seriøst aldri. fikk den på mitt 50. eller noe trick-or-treat...
Rostad Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg som rotet her nå ja Endret 1. november 2008 av Rostad
bandreas Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Blaaargh! Har fått alt fra The Headless Horseman på presten, utenom mount da. Men når min nylig dingede warrior dreper han 15 ganger på rad ser man ikke snurten til verden sverd eller hjelm! 2 Hallowed helms og 1 sqashling derimot, det dropper da man ikke er på achievment charn'n sin! /KRAI Har gjort alle halloween quests på presten utenom maskene, men får ikke The Hallowed tittelen. Er dette riktig? Mente noen sa at maske achievmenten ikke gjaldt med tanke på tittel man får. Endret 2. november 2008 av bandreas
rallrall Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Som nevnt må du ha gjort maskeachievementen for å få tittelen nå, men det kravet vil bli fjernet i neste patch. Så tittelen din er i boks, snart
Skurupu Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg fikk heldigvis Tooth Pick i går. Jaggu på tide. Flaks at jeg fikk den den siste dagen. Uflaks at jeg ikke fikk den før. Jeg blir sur om det samme skjer om 6 måneder og jeg er uheldig med drops. Man må jo vente et helt år til neste sjangse.
faldmo Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 meh, fikk aldri den stygge hatten... craaaap
Bergenemelk Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Var på achievement-jakt (20 kb's, 0 deaths) i EOTS nettop, endte opp med dette som resultat.. Svir litt når du er EN unna å få til noe hvertfall jeg ikke får til så veldig ofte:(
bandreas Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 De pvp achievmentene er så utrolig latterlige. Som holy priest er det klin umulig å få gjort dette med mindre du får med deg 15 stk i av mens alle sitter på vent og samorder at du skal få killing blows. /wrist
PSV Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Har du ikke typ 1000+ spelldamage som holy priest nå da?
Kromkakejern Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 1364 på min priest atm, med holy spec that is
mtnine FURY Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Diverse feats jeg har skaffet meg opp igjennom tiden som jeg er litt stolt av; Amani War Bear Ashes of Al'ar Champion of the Naaru Hand of A'dal Reins of the Raven Lord Vengeful Nether Drake Vengeful Gladiator Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker Har mh glaive, men man trenger visst begge for å få achievmenten
zennox Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Diverse feats jeg har skaffet meg opp igjennom tiden som jeg er litt stolt av; Amani War Bear Ashes of Al'ar Champion of the Naaru Hand of A'dal Reins of the Raven Lord Vengeful Nether Drake Vengeful Gladiator Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker Har mh glaive, men man trenger visst begge for å få achievmenten Jøss. Har tilbrakt dine timer i det virtuelle universet kalt WoW du da ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå