Gå til innhold

Test: Nokia 6600 Slide


Anbefalte innlegg

Kjæresten min har nettopp kjøpt seg en Nokia 6600 slide. Men den virker litt løs når man har slidet den opp, virker som den henger litt løs da. Det er ikke noe problem når den er sammenslått, da hanger alt godt i sammen. Noen andre som opplever det?

 

Vurderer å gå å levere den tilbake til elkjøp om det ikke er et problem hos dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjæresten min har nettopp kjøpt seg en Nokia 6600 slide. Men den virker litt løs når man har slidet den opp, virker som den henger litt løs da. Det er ikke noe problem når den er sammenslått, da hanger alt godt i sammen. Noen andre som opplever det?

 

Vurderer å gå å levere den tilbake til elkjøp om det ikke er et problem hos dere.

Jeg har ikke merket noe til dette. Enden på lokket der knappene sitter vil bøye seg litt hvis man trykker hardt på navigasjonstastene (eller rød/grønn telefon) mens telefonen er "åpen". Men jeg merker ikke noe slingring, den sitter godt fast.

 

Kan jeg så stille et motspørsmål? Hvor rask overføring av filer til minnekortet får du gjennom telefonen?

Lenke til kommentar

Ok. Tror vi kommer til å levere den tilbake da. For når den er "slidet" ut og vi feks rister enkelt på mobilen, så ser man at lokket er veldig slarkete, noe som gir mobilen et veldig billig preg, for etter hva jeg har lest om den så skal den absolutt være en tight, kvalitet mobil.

 

Tenker du på å overføre filer fra pc til minnekortet på telefonen? Hvordan måler man sånt?

Lenke til kommentar
Tenker du på å overføre filer fra pc til minnekortet på telefonen? Hvordan måler man sånt?

Når man plugger i USB-kabelen fra telefonen til pc'en får man opp minnekortet som en "removable disk" i windows. Da kan man kopiere filer som man ellers gjør i windows over på minnekortet i mobilen. Windows Vista viser da overføringshastigheten mens man kopierer. Ellers kan man bare måle hvor lang tid det tar å overføre et par låter.

 

Når jeg prøvde fikk jeg ca 300KB/s som tilsier en typisk mp3-låt overført på 10 sekunder. Det synes jeg er litt tregt da det går ca 10 ganger raskere når jeg overfører ved hjelp av minnekortleser... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Synes nå det er litt drøyt å kalle den en designperle. Synes den ser ut som en hvilken som helst Nokia.

 

Du må huske at amobil sitter med nokiabriller, så da blir virkeligheten vrengt til det ugjenkjennelige. Beviser atter en gang min påstand at amobil favoriserer Nokia. Der de straffer SE i karakter, blir Nokia belønnet. Lurer på om det finnes andre enn iherdige Nokiafans som tar disse testene seriøst lengre... Neppe... Og bare for å understreke det for alle, så er det ikke bare SE som får ufortjente kritikker her på amobil. Husker godt testen av TyTnII vs testen av N90. Det var det mest latterlige jeg noen gang har sett på dette nettstedet.

 

Designperle? Ja, vel...

 

Med nokiabriller på, vel og merke... ;)

 

Jeg har 6 stk telefoner i familien ( i samme hus) de er fordelt ca 50-50 mellom Nokia og SE og personelig har jeg følelsen av at om noen blir favorisert så er det SE og ikke Nokia her på forumet, dette merker jeg godt siden jeg ofte leser her siden jeg som regel skifter ca 2 telefoner ut pr år .

 

Så er det noen som sier at plast er noe nokiabrukere er vandt til :-) Hva da med SE?

Jeg har vitterligen eid et 20 talls av dem og nei jeg snakker ikke om billigserier , og vitterligen er disse også i hovedsak laget av plast og bare til slutt, når det gjelder feilprosent på mobiler så har jeg faktisk betydelig høyere feilprosent på SE telefonene enn på Nokiatelefonene , og som dere skjønner så baserer jeg ikke det på en eller to fra hvert merke men adskillig flere . :cool:

 

mvh. Snekker`n

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...