Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdoms-Bil - 40-70 lapper.

Pixl.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla :)

skal ha meg bil snart jeg og er ganske blank på området så trenger litt hjelp.

vil ha en bil som ikke ser helt jalla ut og som går bra. sett litt på alfa romeo 156 som jeg liker litt men er en bil som blir svinedyr om noe skulle ryke.

kom med gode forslag nå, trenger veiledning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke kjøpt noe italiensk skrap som ungdomsbil. Det er vel ingen overraskelse at det fort kan skje ting med bilen, og da kan det være greit at det ikke koster like mye å reparere bilen som det gjør å kjøpe ny.

Skrevet

Kjøp deg en morsom volvoturbo. kjøper du også stasj får du plass til en drøss med fjortiser og et kurant anlegg og alikavel kjører du fra alle bmw "jentan" som trur at e30 325 er en rå bil.... :grin:

Skrevet
Du anbefaler Alfa Romeo til nesten alle du, Magnum p.i.. Noen spesiell grunn til det?

Fordi det er biler for individualister som tør skille seg ut fra mengden av sølvgrå tyskere og japsebiler. At de har glimrende kjøreegenskaper på toppen av alt gjør det vanskelig å se fornuften i å f.eks. gå for en 13 på dusinet sak med hjul i hvert hjørne i stedet.

Hadde ikke kjøpt noe italiensk skrap som ungdomsbil. Det er vel ingen overraskelse at det fort kan skje ting med bilen, og da kan det være greit at det ikke koster like mye å reparere bilen som det gjør å kjøpe ny.

Du har førstehånds erfaring går jeg ut ifra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...