Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har lastet ned Knothole Island kan dere gi deres menig om tilleggspakken? Får dessverre ikke prøvd den ut før til helgen, da jeg har spredd Lionhead sitt budskap ved å låne bort mitt Fable 2 :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knothole Island er knall så langt for meg iallefall. :thumbs:

Det er en gravplass ved byen på øya der man kan velge å ofre en person for å få tilbake hunden :D

Skrevet

Leste på Xbox sine hjemmesider, og der var det to versjoner.. Den ene var Free og kostet dermed ingenting, men den andre var Premium og kosta 800 poeng.. Hva er forskjellen? :S

Skrevet
Knothole Island er knall så langt for meg iallefall. :thumbs:

Det er en gravplass ved byen på øya der man kan velge å ofre en person for å få tilbake hunden :D

Woot? Hva er meningen med og redde bikkja da? Og ikke kom og si du gjorde det for familien, den suger.

Skrevet

Aha :p Så det nå, leste ikke så mange opp :p Men jeg skjønner fortsatt ikke helt forskjellen på dem? Må man være premium for å kunne spille Knothole Island alene, eller hva? :p (Sorry for at jeg er litt dum, men siden jeg først var i gang med å spørre, så hvorfor ikke?)

Skrevet
Aha :p Så det nå, leste ikke så mange opp :p Men jeg skjønner fortsatt ikke helt forskjellen på dem? Må man være premium for å kunne spille Knothole Island alene, eller hva? :p (Sorry for at jeg er litt dum, men siden jeg først var i gang med å spørre, så hvorfor ikke?)

Nei det kan spilles av alle.

Kjøp,Last ned og Spill ;)

Skrevet

skal muligens kjøpe fable 2 men har ett spørsmål må man helst ha spilt Fable 1 for å kunne ha stor glede av dette , eller er historien helt u avhening av hverandre

Skrevet
Okei, takk, gleder meg :D

Forresten, går det an å få en hund til, på en måte? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforEtter at den første hunden er død?

Bla noen poster opp igjen da, og se i Naglefaar sin spoiler ;)

Skrevet
skal muligens kjøpe fable 2 men har ett spørsmål må man helst ha spilt Fable 1 for å kunne ha stor glede av dette , eller er historien helt u avhening av hverandre

Jeg syns Fable 2 er kanonbra, og jeg har ikke spilt eneren..

Takk, igjen, archongamer :) *føle seg en smule distré*

Skrevet

Jeg skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor betalte jeg 800 points hvis du kan laste den ned gratis?

Ja, jeg er kanskje ikke den smarteste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...