Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Få jeg det før når jeg forhånds bestiller det??(har gjort det men...

Det kommer vell ann på hvor lang tid det tar for posten å frakte brevet/pakke til deg.

Endret av Runarbs
Skrevet
Få jeg det før når jeg forhånds bestiller det??(har gjort det men...

Jeg får spillene en dag før, og de blir sendt til Bardu/indre troms.

Får håpe jeg får det om 4 dager jeg ig da

Skrevet

Eg kjem nok til å plukke dette spelet opp hjå den lokale forhandlaren. Eg satsar på at dei ikkje blir utselt. Å måtte punge ut med tilnærma 200 kr for frakt og oppkrav er ikkje kjekt for fattig student :)

Skrevet
Eg kjem nok til å plukke dette spelet opp hjå den lokale forhandlaren. Eg satsar på at dei ikkje blir utselt. Å måtte punge ut med tilnærma 200 kr for frakt og oppkrav er ikkje kjekt for fattig student :)

Hvor må du betale såppas mye i frakt?

Skrevet

Komplett, billegaste framåte med oppkrav: 123 inkl. mva

Cdon, har billeg frakt, men då får eg vara direkte i postkassa, noko eg ikkje kan "risikere" atm. :) I tillegg kostar spelet der 60 kroner meir enn på f.eks. Elkjøp/Spaceworld (499,-).

Joda, i underkant av 200 kr var kanskje litt mykje :)

Skrevet

Eg førehands-bestilte Legend of Zelda TP frå absoluttspill.no, og fekk det mange veker etter release-dato (sjølv om eg eigentleg var tidleg ute med å bestille), det står ikkje kor mange kopiar dei forventar å få inn, i tillegg til eit ganske "uproft" webdesign gjer at eg vel å ikkje bestille derifrå. :)

Skrevet (endret)

Noen som har no peiling på om Platekompaniet sender ut så man får det til release? (har bestilt Collectors Edition)

Uansett så fant jeg noe interresant: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/279375.html

Video på 23 min med forskjellige intervjuer fra folka bak Fable 2, enjoy :)

Må også legge til denne: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/278149.html

Råeste reklamen til et spill jeg har sett på lenge!

Endret av Andum
Skrevet (endret)

Jeg har bare holdt det av hos Gamestop her i by'n (Fredrikstad) jeg. Betalte 50,- kroner når jeg gjorde det, men de trekkes av den endelige kjøpesummen ;). Da holder de av spillet for meg i 48 timer etter lansering :cool: (Ikke det at spillet mitt må vente mange timene der uansett da men :dribble:)

Endret av ~Leakim~
Skrevet

Noen som vet noe om hvordan kartet vil være? Vil det være helt fritt eller vil det være slike "soner" som i Fable 1?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...