MadRos Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, lurte på om det er spill det ute med mange nye "moderne" våpen utvalg. Som har et godt singelplayer. vil ha spesielt et spill med dette våpenet..
Kharan Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 G36 finner du nok i Call of Duty 4. Kan ellers anbefale Crysis og Crysis Warhead, for eksempel, selv om disse våpnene er noe futuristiske, men fortsatt kuler-og-krutt-baserte for det meste, selv om det er et eller to unntak.
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 av eldre spill har du delta force Black hawk down med exp pakke, da har du G36 Shadow Ops: Red Mercury har også G36, det samme har vel Armed assault
MadRos Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 har fullført CoD4, var bra det. tenkte å finne noe annet nå
Lasan Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Lurer litt på hva i alle dager som er viktig med å få akkurat det våpnet i et spill? Men, men hver sin greie. G36 finnes forøvrig også i S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl, riktignok langt uti og under et annet navn... Får også en del andre "kjente" våpen her, selv om de ikke har kjøpt lisens til navnene...
MadRos Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Lurer litt på hva i alle dager som er viktig med å få akkurat det våpnet i et spill? Men, men hver sin greie. G36 finnes forøvrig også i S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl, riktignok langt uti og under et annet navn... Får også en del andre "kjente" våpen her, selv om de ikke har kjøpt lisens til navnene... syns det var et kult våpen, hva ellers
Exxia Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Må være den dårligste grunnen jeg noen gang har hørt
Lasan Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 syns det var et kult våpen, hva ellers For all del, men siden måten våpen oppfører seg på endres i fra spill til spill så synes jeg bare det var et merkelig kriterie for å prøve spillet...
MadRos Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 hehe sant nok Reavenas... Men hva med Moderne våpen sjenerelt? Gi meg alt dere kommer på. Må ha bra utseende.
MadRos Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Også, er det mulig med Weapon-customize ? Som i crysis. sette på lyddemper også videre. Er jo kult det og.
Grindal Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Battlefield 2. Begynner å dra på åra, men spilles av mange fortsatt. den har G36 som unlock.
HellsHero Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Må være den dårligste grunnen jeg noen gang har hørt How so? Er det ikke eneste grunnen til at man vil ha ting? Fordi det er kult, interessant, appellerer til deg? Mulig han har sett våpenet i live aksjon eller likte måten det fungerte på i f.eks COD 4 (noe jeg forøvrig gjorde, våpnet var helvettes kraftig ). Litt satt på spissen, men.. Er jo som å like et spill med visse typer sverd over andre typer? Katana - broadsword!? Mener ikke å være agressiv eller sær .. Men jeg kan skjønne ønsket hans etter et spesifikt våpen. Endret 16. oktober 2008 av HellsHero
MadRos Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 hehe takk for forståelsen:P Hellshero
SWAT dude... Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Om du er ute etter spill der våpenene oppfører seg realistisk er vel kun ArmA/OPF med mods det som fungerer, med mindre gunfreak har noe på lur. Annbefaler sterkt Operation Flashpoint til alle som vil ha litt realisme. Ekstremt bra gjennomført.
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Om du er ute etter spill der våpenene oppfører seg realistisk er vel kun ArmA/OPF med mods det som fungerer, med mindre gunfreak har noe på lur. Annbefaler sterkt Operation Flashpoint til alle som vil ha litt realisme. Ekstremt bra gjennomført. ja, eller rainbow six raven shield.
SWAT dude... Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 R6 serien er også veldig god ja Annbefaler sterkt Raven Shield, men skru for all del av auto aim.
Salemonsen_ Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 SWAT 4 med 11-99 Enhancement mod er å anbefale
Quast Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Kan anbefale Ghost Recon: Advanced warfighter 1 og 2.. Da kan du bruke g36 osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå