Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W902


Anbefalte innlegg

Nja, poenget er oppbrukt, både fra dere og amobil. Finn noe annet å gnåle om, for dette er bagateller som eskalerer i deres fantasiverden.

Dere kan jo heller henge dere opp hvorfor i alle dager ikke nokia velger å ha forhåndsinnstalerte smilys og kalkulator på noen av sine mest avanserte modeller...

Jeg er ikke fremmed for at mange motstandere av SE bruker dette argumentet hyppig.

Jeg har i menge år holdt meg til SE grunnet musikkmuligehetene, da det stort sett er det jeg bruker telefonene mine til (Sammen med ringing, litt internettbruk og kalender.). I det store og hele har jeg vært fornøyd med SE, men når Nokia nå i det siste putter inn 3,5mm mini-jack både her og der, ser jeg på modellene deres som mer aktuelle, da musikkbruk på mobilen er viktig for meg (For meg er det unektelig mer praktisk med hodesett uten overgang, da jeg uansett ikke bruker handsfree.). Når det kommer til internettbruk og kalenderfunksjoner synes jeg rett og slett at Nokia har lagt mer til rett for brukere ved å putte WLAN i de fleste dyrere modellene som gir god hastighet på nett, samt at det ikke koster noe.

 

I det siste har også SE hatt en skummel trend når det gjelder software. Alle modellene deres har samme feilsymptomer, og det tyder på at de ikke er interesserte i å feilsøke modellene sine.

 

Just a thought...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et stadig tydeligere kjennetegn for Sony Ericsson er at produsenten begynner å nærme seg det Nokia har vært i alle år - full av praktiske løsninger og intuitive løsninger.

 

Her er setningen som nok en gang fremhever Amobils favorisering av Nokia. Håper virkelig ikke at noen tar denne siden på alvor. Amobil minner ikke rent lite om Mobile Review, og det burde si nok.

Endret av Frittgående Egg
Lenke til kommentar
Et stadig tydeligere kjennetegn for Sony Ericsson er at produsenten begynner å nærme seg det Nokia har vært i alle år - full av praktiske løsninger og intuitive løsninger.

 

Her er setningen som nok en gang fremhever Amobils favorisering av Nokia. Håper virkelig ikke at noen tar denne siden på alvor. Amobil minner ikke rent lite om Mobile Review, og det burde si nok.

 

Stemmer det ikke? er det helt feil det som blir sagt i testen?

 

Utenom at dere sier at Amobil favorittiserer Nokia, hva syntes du om karaktersetningen?

Kommer Nokia mye bedre ut der en f.eks Sony Ericsson?

Lenke til kommentar
Et stadig tydeligere kjennetegn for Sony Ericsson er at produsenten begynner å nærme seg det Nokia har vært i alle år - full av praktiske løsninger og intuitive løsninger.

 

Her er setningen som nok en gang fremhever Amobils favorisering av Nokia. Håper virkelig ikke at noen tar denne siden på alvor. Amobil minner ikke rent lite om Mobile Review, og det burde si nok.

 

Stemmer det ikke? er det helt feil det som blir sagt i testen?

 

 

 

Nei det stemmer ikke. Når det gjelder praktiske løsninger og brukervennlige os ligger SE milevis foran Nokia, og det har de gjort i alle år. Nokia har vært flinkere til å putte siste tilgjengelig teknologi i sine telefoner, men helt uavhengig om de fungerer som tiltenkt, eller rett og slett er batterislukende irritasjonsmoment som aldri blir brukt. Designmessig ligger SE lysår foran Nokia. S-60 er ikke et brukervennlig os som hvermansen trives med.

 

Amobil har alltid fremstått som et brukerforum for Nokia, kamuflert som et nøytralt nettsted. Kamuflasjen består i å av og til gi andre skryt, og slakte en og annen Nokia, men ikke for ofte. Beviset ligger i en test på amobil sin forside akkurat nå. Der klager de over et elendig kamera i en Walkmanmobil, men det de glemmer er at samme kamera ble skrytt opp i skyene i en test av en annen mobil som har identisk kamera. Dette er avslørende. Har sagt det før og sier det igjen. Amobil er et nettsted av og for Nokiabrukere. Trenger du flere bevis?

Lenke til kommentar
Nei, du gidder ikke argumentere for innleggene dine, jeg stiller kritiske spørsmål mot dere, og du bruker uhorvelig lang tid på å kommentere hvor dum jeg er, men ingen tid i det hele tatt for å faktisk motbevise meg, jeg skal ikke si hvordan jeg tolker det...

 

Alle som er mer enn middels interessert i foto, vet at det ikke er noe problem å ta dårlige bilder med et avansert kamera. Hvordan dette foregår skal jeg la deg lure litt på, men du kan jo begynne å lese litt på et forum for fotografering.

Du roper høyt og bruker kraftige uttrykk. Rart at du får svar som du roper? Og du får akkurat de svar du fortjener.

At jeg bruker lang tid på å svare deg; ja hva kan det bero på? At jeg har andre ting å gjøre enn å svare på dine påstander?

Lenke til kommentar
Jeg sammenligner da naturlig nok med en mainstream telefon, som w810i, som er den jeg prøvde å finne diverse filer som gudene vet hvor havnet, ikke i galleriet i hvert fall, men jeg fant ingen annen måte å se etter filer på telefonen. samme gjelder w580i.

 

Hva er det du ikke finner i filbehandleren til f.eks. w580i?

Lenke til kommentar
Jeg sammenligner da naturlig nok med en mainstream telefon, som w810i, som er den jeg prøvde å finne diverse filer som gudene vet hvor havnet, ikke i galleriet i hvert fall, men jeg fant ingen annen måte å se etter filer på telefonen. samme gjelder w580i.

 

Hva er det du ikke finner i filbehandleren til f.eks. w580i?

2-3 bildefiler sendt via bluetooth.

Lenke til kommentar

Det blir enten spurt om hvor du vil lagre motatt fil, eller opplyst hvor den blir lagret. Disse er en smal sak å finne igjen i filbehandleren. Trykk pil til høyre for å gå inn på minnekortet når du er inne i filbehandleren.

 

På min SE har jeg mulighet til å søke på filer, navn og ord på det meste. Dette søket kan også gjøres i meldinger og mail.

Endret av sheriff
Lenke til kommentar
Det blir enten spurt om hvor du vil lagre motatt fil, eller opplyst hvor den blir lagret. Disse er en smal sak å finne igjen i filbehandleren. Trykk pil til høyre for å gå inn på minnekortet når du er inne i filbehandleren.

 

På min SE har jeg mulighet til å søke på filer, navn og ord på det meste. Dette søket kan også gjøres i meldinger og mail.

Dette kunne man på w580i også, etter filer som ligger i galleriet, men når de filene ikke ville ligge i galleriet, var det lite man ellers kunne gjøre.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...