Gå til innhold

hvordan laste ned patch

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har problemer med og laste ned de 3 siste patchene det tar kjempe lang tid pga noe firewall greier blir irritert er avhengig av wow når jeg har fir osv fra skolen,,

håper noen kan hjelpe meg. jeg vil veldig gjerne spille..

håper noen kan hjelpe meg:D

Svar her: [email protected]

-Mvh- Christoffer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okey men ja vil at det skal gå fort og skaffe meg patchene men det er jo bare og fjerne firewallen sier alle vennene mine jeg har gjort det men det går like seint som alltid :S

Skrevet

Med tanke på innleggene, vil jeg tro at du ikke har særlig administrativ erfaring. Derfor vil jeg da peke deg imot lenken som ble skrevet inn over. Der kan du laste ned samtlige patcher, legge dem på rett plass, og la blizzard fikse resten.

Skrevet

Forsøk å slå av peer-to-peer innstillingen i Blizzard Downloader. Jeg lå på 2-10 Kb/s nedlasting hos meg til jeg slo av den, skvatt opp til 500 Kb/s med en gang, har en 3 Mb linje.

Skrevet
Hvordan gjør man dette? :)

Nå har jeg ikke downloaderen fremfor meg for jeg sitter på jobb men på menylinjen øverst på downloaderen har du 3 valg, file, en jeg ikke husker, og help. Den i midten har 3 valg, connection info, en jeg ikke husker (igjen) og preference eller noe i den duren, velg den nedereste. På valg 2 står det avhuket "peer-to-peer" et eller annet jeg igjen ikke husker.

Trykk OK og det skal funke med raskere nedlasting.

Skrevet

grunnen til alt dette er jo at når jeg har lastet ned oppdateringen som kommer automatisk når du starter wow, kommer denne meldingen:

world of warcraft is currently installed at "C:\program files\world of warcraft\". To avoid patching problems, Blizzard recommends moving this installation into a puplic folder. Would you like the installer to move world of warcraft during the upgrade progress?

Skrevet
Hvordan gjør man dette? :)

Nå har jeg ikke downloaderen fremfor meg for jeg sitter på jobb men på menylinjen øverst på downloaderen har du 3 valg, file, en jeg ikke husker, og help. Den i midten har 3 valg, connection info, en jeg ikke husker (igjen) og preference eller noe i den duren, velg den nedereste. På valg 2 står det avhuket "peer-to-peer" et eller annet jeg igjen ikke husker.

Trykk OK og det skal funke med raskere nedlasting.

takk.

Skrevet
grunnen til alt dette er jo at når jeg har lastet ned oppdateringen som kommer automatisk når du starter wow, kommer denne meldingen:

world of warcraft is currently installed at "C:\program files\world of warcraft\". To avoid patching problems, Blizzard recommends moving this installation into a puplic folder. Would you like the installer to move world of warcraft during the upgrade progress?

http://www.wowwiki.com/Patches

Tror det skal funke helt fint å laste ned ifra wowwiki.com og ligge patch filene i \World of Warcraft uten å måtte lage noen sub mappe, funka hvertfall helt fint med patch filene til WotLK beta.

Skrevet

http://www.wowwiki.com/Patches

Tror det skal funke helt fint å laste ned ifra wowwiki.com og ligge patch filene i \World of Warcraft uten å måtte lage noen sub mappe, funka hvertfall helt fint med patch filene til WotLK beta.

Patch mirrors

After downloading, place the file "Installer 2.mpq" in World of Warcraft/Updates/WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-<USMX/EU>-Update/.

Examples:

Windows XP in the US: C:\Program Files\World of Warcraft\Updates\WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-USMX-Update\Installer Tome 2.mpq

Windows Vista in Europe: C:\users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Updates\WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update\Installer Tome 2.mpq

Skrevet
Forsøk å slå av peer-to-peer innstillingen i Blizzard Downloader. Jeg lå på 2-10 Kb/s nedlasting hos meg til jeg slo av den, skvatt opp til 500 Kb/s med en gang, har en 3 Mb linje.

Er det no mulighet for å gjøre det samme i uTorrent? Ligger på mellom 8 og 15kb/s og jeg har en 4mbit linje.

Skrevet

Ok, er det noen tråd her til å diskutere uTorrent? Vet ikke hvor ejg skal lete etter det, med tanke på at de fleste bruker uTorrent for piratvirksomhet som ikke er lov å diskutere.

Skrevet
Ok, er det noen tråd her til å diskutere uTorrent? Vet ikke hvor ejg skal lete etter det, med tanke på at de fleste bruker uTorrent for piratvirksomhet som ikke er lov å diskutere.

uTorent har vel en egen instilling hvor du kan sjekke om portene du har valgt er åpen eller ikke. Så hvis du har mulighet å åpne noen par porter så tror jeg det vil hjelpe med hastigheten din om du ikke har gjort dette fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...