Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nissan 300ZX Z31 Turbo 1987


Nektard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett i et PX Filter, da får du grommlyd i motoren ;)

 

Prisene varierer.. ca. 1590kr for noe av det bedre =)

 

Mail Autoshineshop.no om dette, de skaffer en del filter, har selv prøvd noen av de =)

 

[email protected] er mailadressen, han er å treffe på msn også

 

Tusen takk, hvordan blir lyden i forgold? Eller er det kanskje forskjellig fra motor til motor :p Btw hvis jeg vil ha ca 40-60 hk mer, hva kan jeg gjøre? Er ikke 18 før om 4 måneder så har litt tid ;)

 

igjen tusen takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Chip og mere turbotrykk ;)

 

Tror ikke det finnes chip til 87 modeller, mer turbotrykk, hvordan lar det seg gjøre? ny turbo?

 

Da justerer du bare staget til actuatoren, men dette er ikke noe du bør gjøre uten å ha kontroll på hvor mye trykk du får ;)

 

Nå kom denne bilen både med og uten turbo, og henholdsvis med 165hk og 205hk.

Hvis du da har turboversjonen, så trenger du ikke tenke på å hente ut noe mere av den ennå, få deg litt kjøreerfaring først, før du begynner å trimme ;)

 

Hvor i landet bor du??

Lenke til kommentar
Chip og mere turbotrykk ;)

 

Tror ikke det finnes chip til 87 modeller, mer turbotrykk, hvordan lar det seg gjøre? ny turbo?

 

Da justerer du bare staget til actuatoren, men dette er ikke noe du bør gjøre uten å ha kontroll på hvor mye trykk du får ;)

 

Nå kom denne bilen både med og uten turbo, og henholdsvis med 165hk og 205hk.

Hvis du da har turboversjonen, så trenger du ikke tenke på å hente ut noe mere av den ennå, få deg litt kjøreerfaring først, før du begynner å trimme ;)

 

Hvor i landet bor du??

 

jeg bor i oslo ;) Er kanskje lurt å vente litt :p Men er mest nyskjerrig :p Trodde det var 225hk jeg. Men hva tror du går best av en 177hesters E270 diesel og nissanen :p?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skaff deg en ladetrykksmåler! Det går som regel å hente ut litt ekstra, da ladetrykket ofte er lavere enn spesifisert. Er alt som det skal går bilen bra selv med orginale specs. Velger du å justere høyere enn orginal, vil det være betydelig fare for at turboens liv kortes ned. En god oppgradering vil derfor være en ny og mer moderne turbo med raskere spoolup og større kapasitet.

 

Japanske hissigbiler kler jo litt stash av ymse slag. Trim og Stylig skal ikke være noe problem med den bilen der.

 

Jeg tror jeg ville kjørt med bilen som den er en stund. Du kan utvikle deg mye som sjåfør selv med en standard bil. Videre bør modifisering være helhjertet. Det værste jeg ser er halveisløsninger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Les på 200sx OGN sitt forum, der er mange som kan 300ZX!

 

Men med ferskt sertifikat har du evig nokk med å holde de orginale hestene i den bilen på veien, selv ville jeg heller brukt pengene på ting sånn som felger og senkesett for å få den til å se bedre ut.

 

Heller ta trimmingen når du har lært litt mer om bilkjøring :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Les på 200sx OGN sitt forum, der er mange som kan 300ZX!

 

Men med ferskt sertifikat har du evig nokk med å holde de orginale hestene i den bilen på veien, selv ville jeg heller brukt pengene på ting sånn som felger og senkesett for å få den til å se bedre ut.

 

Heller ta trimmingen når du har lært litt mer om bilkjøring :)

 

ok...hva koster ca et senkesett tror du?

Lenke til kommentar
Les på 200sx OGN sitt forum, der er mange som kan 300ZX!

 

Men med ferskt sertifikat har du evig nokk med å holde de orginale hestene i den bilen på veien, selv ville jeg heller brukt pengene på ting sånn som felger og senkesett for å få den til å se bedre ut.

 

Heller ta trimmingen når du har lært litt mer om bilkjøring :)

 

ok...hva koster ca et senkesett tror du?

 

 

Første treffet på google var TRS Autoteknikk hadde 35mm Jamex. til kr. 2636,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...