Gå til innhold

To toppspill er ferdige (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Ser fram til RA3, men jeg syns det var litt mye farger ute å gikk, så litt lego ut.

 

Japan har for eksempel digre roboter og en tenåringsjente med overnaturlige krefter

post-121116-1224067880_thumb.jpg

 

Se på det på denne måten, endelig får du sjansen til å KNUSE anime :D Og at det er fargerikt er bare et friskt pust i en verden full av spill som bruker "next-gen filteret", RA3 sees IKKE gjennom et brukt kaffefilter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig med DRM i FC3. Jeg vurderer å kjøpe spillet til 360en min istedet, og heller laste det ned på pcen min. Blir litt trist å spille et så pent spill på konsoll da jeg nettopp har oppgradert maskinen min for å kjøre FC2/Fallout 3 nå i høst. Pirater cracker både SecuRom og DRM uten noe som helst, det eneste det gjør er å lamme de som faktisk er takknemmelig for spillet og kjøper det.

 

Elendig tankegang.

Lenke til kommentar

Enda to spill med idiotisk DRM som absolutt ikke kommer til å havne i spillsamlingen min. At Red Alert 3 kom med denne malwaren var ingen overraskelse, men hadde et lite håp om at UBI hadde lært leksen sin etter fadesen med Starforce.

 

En kan virkelig lure på hva som er poenget med slike ting. Det stopper jo ikke piratene mer enn noen timer uansett. :(

Lenke til kommentar
Kansellerte Bioshock pga DRM, godt mulig jeg gjør det med Far Cry 2 også. Får uansett tak i det andre steder. Jeg skjønner virklig ikke hva poenget er... Får heller ta å forhåndsbestille Fallout 3. Er det DRM fritt?

 

Jeg kommer ALDRI til å kjøpre ett spill med DRM, prinsipp er prinsipp. Mye bedre å støtte de spillene som ikke hemmer brukerene.

 

Enig.

 

DRM er hovedgrunnen til at jeg ikke vil skaffe meg noen av disse spillene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...