Gå til innhold

nye talent tree's i dag..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med 2H DW da?

Ekstra stat points?

Her er uansett det jeg kommer til å kjøre på druiden: http://www.wowhead.com/?talent=0xG0uiIsAdhV0RtZb (59/0/2)

Har vært balance siden MC og BWL, så det kommer jeg til å forsette med (selv om det sugde hinsides pre-tbc ;))

edit:

De har enda ikke endret moonfury og earth & moon til 3-poengere forresten

Endret av SBS
Hva er vitsen med 2H DW da?

Ekstra stat points?

Her er uansett det jeg kommer til å kjøre på druiden: http://www.wowhead.com/?talent=0xG0uiIsAdhV0RtZb (59/0/2)

Har vært balance siden MC og BWL, så det kommer jeg til å forsette med (selv om det sugde hinsides pre-tbc ;))

edit:

De har enda ikke endret moonfury og earth & moon til 3-poengere forresten

Doh. det slo meg nå!

Er ikke tvil om hvilket talent tre jeg ville ha gått som hunter for tiden. (HINTHINT DEVILSAUR RAWR) smile.gif

Fysj, exotic pets på 70 er fysjom :p 50/11 er visstnok en av de beste BMspeccene nuh på lvl 70. Gftt er must som bmspec, noe du ikke får med 51 i BM. Dessuten gjør cats og scorpids syk skade nå pga. henholdsvis Rake og Scorpidpoison(som er bugga visstnok)

Menmen, om det bare er for fun så fatter jeg ;D

Rostad: Nja, jeg liker å følge med på ting og lese endel om ting som kommer slik at jeg vet noennlunde hvordan det blir. Feks elitistjerks.com osv. Da lærer du fort feks. at survival er pretty much useless om du vil yte max i pve, eller pvp for den sags skyld.

Endret av M@R7!N

mulig dette her er litt offtopic!

men spillsider på skolen jeg jobber på er blokkert, så får ikke brukt talenttree greia på wow siden :S

er det noen her som kan gi link til andre sider som gir samme tingen?

(jeg vet at det er en grunn for at den siden er blokkert, men det finnes grenser på hvor mye det er å gjøre for en IT-ansvarlig ;) )

men spillsider på skolen jeg jobber på er blokkert, så får ikke brukt talenttree greia på wow siden :S

(jeg vet at det er en grunn for at den siden er blokkert, men det finnes grenser på hvor mye det er å gjøre for en IT-ansvarlig ;) )

wotlkwiki.info har talent-trees

wotlkwiki.info har talent-trees

You tried to access: http://wotlkwiki.info/

This site is classified as: Games

Det... var kjedelig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...