HellsHero Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Forsøk 19: 1.7 sekunder Respekt! Klarte ikke å komme under 3 sec ='(
Exxia Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg slo dere alle sammen. 14 blank Er rask på tastaturet, bare det at jeg ikke husker alfabetet på norsk eller engelsk
Slimda Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg slo dere alle sammen.14 blank Er rask på tastaturet, bare det at jeg ikke husker alfabetet på norsk eller engelsk Du husker ikke alfabetet, faktisk. Dårlig utdanning dagens ungdom får, altså!
iNeo Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg slo dere alle sammen.14 blank Er rask på tastaturet, bare det at jeg ikke husker alfabetet på norsk eller engelsk Du husker ikke alfabetet, faktisk. Dårlig utdanning dagens ungdom får, altså! Jeg kunne ikke ramse opp alfabetet jeg heller, lærte aldri om noe bokstaver når jeg var liten, men jeg tok meg sammen og spilte fingerfrenzy og lærte meg det (true story)
Martin HaTh Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 kom nå akkurat under 10 Problemet er ikke at jeg er treig, men at jeg glemer hvilke bokstaver som skal nå, og da glemmer jeg hvor de er... skjer med 2-3 stykker...... å skrive abcdefghijklmnopqrstuvwxyz gir jo ingen mening.. hadde man skrevet "jeg er en liten ape som liker bananer" så hadde det gåt mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå