Gå til innhold

Slemme spøker man kan gjøre?


Kakko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onde og onde..Vell, du og en kompis kan jo ta med dere et tau, finne en leilighetsblokk/eller bare en plass der naboene har dører vedsiden av hverandre, så tar dere og binder fast tauet til begge håndtakene (Bare vær forsiktig, ofrene kan jo komme ut) så ringer dere på og stikker. Dermed får ikke naboene opp døra!!!.

 

Kommer vell på mer onde ting og gjøre senere.

Lenke til kommentar
Tett igjen eksosroret på en venn/bekjent (fortsetter vel ikke aa vaere venner etter dette :=P) med hundebaesj. Pleide a gjore dette i syvaarsalderen med en ukjent persons bil. Var alltid fjernet dagen etter.

Man kan (denne er ikke slem i det hele tatt, men bare morsom) træ en ballong over eksospotta til en bil, så når han starter så tror han at han sprengte den eller hva det nå enn er som skjer :p

Lenke til kommentar
Legger jeg meg ned på hans patetiske nivå hvis jeg kommenterer posten hans? Hva gjør det med deg da, som kommenterer posten min?

 

Å drite på trappen til noen finnes ikke morsomt, uansett hvordan du vrir og vender på det. Kanskje hvis du er 11-12 år.

 

jeg synes det var morsomt og jeg er 16 år

jeg synes holdningen din er litt for amper nå, jeg tror du har snublet i en besj ut døra før :ph34r:

Lenke til kommentar
Legger jeg meg ned på hans patetiske nivå hvis jeg kommenterer posten hans? Hva gjør det med deg da, som kommenterer posten min?

 

Å drite på trappen til noen finnes ikke morsomt, uansett hvordan du vrir og vender på det. Kanskje hvis du er 11-12 år.

 

jeg synes det var morsomt og jeg er 16 år

jeg synes holdningen din er litt for amper nå, jeg tror du har snublet i en besj ut døra før :ph34r:

 

alt er morsomt viss du synest de er morsomt:)

Lenke til kommentar

Nå husker jeg noen mer uskyldige barndoms spøker.

: på speiderleir la vi masse rask som granbarr etc i soveposen til vår speiderleder,vi hørte et hyl fra teltet hennes sånn på natta :D

:Vi blandet kalisalpeter og sukker,pakket i papir, satte røykbomben utenfor døra til offrene,og ringte på,når dem åpnet blev dem møtt av tykk gråvit røyk i ansiktet.

:Samme røykbombe ute på en stor vei,og når bilene stoppa kastet vi f,eks råtne plommer på dem.

:røykbombe deluxe og da kom brannkåren med flere biler :D

:vi laget "råtne" egg gjenom at stikke et litet hull i dem så det kom in luft,la dem så i takrenna ovenfor ingangsdører og så kom golukta sigende.

 

ja,det var vel det :)

Lenke til kommentar
Legger jeg meg ned på hans patetiske nivå hvis jeg kommenterer posten hans? Hva gjør det med deg da, som kommenterer posten min?

 

Å drite på trappen til noen finnes ikke morsomt, uansett hvordan du vrir og vender på det. Kanskje hvis du er 11-12 år.

 

Ikke for å lage sur stemning, men: "Det finnes ikke morsomt, uansett hvordan du vrir og vender på det" som til slutt forvandler seg til "Kanskje hvis du er 11-12 år" ?? Blei bare litt forvirret. I might be stupid.

Lenke til kommentar

Beste som er må være, gjemme en melk uten for et kjøleskap i 2 -3 uker (relativt varmt rom) så tar du den i et iskaldt rom de siste 2 dagene og serverer personen ;)

 

Man kan også stjele matpakka å ta snus under pålegget ( ganske mye ).

 

Eller, på jente doen på skolen ( for å eie noen jenter hardt ), tar man en klut eller noe å putter i doen. slik at den blir tett som faen. hvis en jente drar ned vil vannet stige hver gang helt til det renner over av piss å annet dritt.. noens om gjorde dette en gang og det var Hillarious.

 

Eller man kan sette bilen på noen tre klåsser slik at det ser ut som den er i orden tappe dekkene for luft ( grunnen til tre klåssene er at da blir ikke dekkene flate da luften går ut av bilen. da personen skal kjøre i gang så vil ikke bilen flytte seg en eneste meter.

(dette har jeg planer om å gjøre på mormor da hun fyller 70 ;P)

Lenke til kommentar
Legger jeg meg ned på hans patetiske nivå hvis jeg kommenterer posten hans? Hva gjør det med deg da, som kommenterer posten min?

 

Å drite på trappen til noen finnes ikke morsomt, uansett hvordan du vrir og vender på det. Kanskje hvis du er 11-12 år.

 

Skal nå nevnes at vi var rundt 10 år når vi gjorde dette, ville aldri ha falt meg inn å gjort dette nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...