Gå til innhold

Skjer i Furbolg-verdenen da?


Anbefalte innlegg

God dag!

 

Jeg tenkte at jeg skulle endelig få opp rep'en min til exalted med Timbermaw Hold, og skulle grinde litt furbolgs. Stille og rolig tenkte jeg, men neida. I Winterspring sprang det flust av alliance rundt for å drepe dem, og når jeg så prøvde lykken i Felwood, var det masse horde der, og alle var 70.

 

Er det liksom en bra grindeplass? Eller vil alle bli exalted med Timbermaw? Jeg skjønner ikke helt, trodde det bare var meg som var der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God dag!

 

Jeg tenkte at jeg skulle endelig få opp rep'en min til exalted med Timbermaw Hold, og skulle grinde litt furbolgs. Stille og rolig tenkte jeg, men neida. I Winterspring sprang det flust av alliance rundt for å drepe dem, og når jeg så prøvde lykken i Felwood, var det masse horde der, og alle var 70.

 

Er det liksom en bra grindeplass? Eller vil alle bli exalted med Timbermaw? Jeg skjønner ikke helt, trodde det bare var meg som var der.

Achievementen og tittelen Diplomat krever blant annet exalted med Timbermaw, Sporeggar og 2 andre jeg ikke husker nå. Regner med mange grinder for denne og mange andre achievements fram til WotLK release.

Lenke til kommentar
Heh, ja er faktisk det jeg grinder for og :)

 

Men trodde da ikke at det var så pågang! Men, er det ikke bare maghar, sporeggar og timbermaw?

Ah, mulig det bare er de tre ja (Kurinai eller hva de heter for alliance). Som sagt husket jeg ikke helt hvilke det var, og det inkluderte nok antallet også.

Lenke til kommentar

Alliance BØR grinde i winterspring. Slå sammen Furbolg og Wintersaber grindingen.

Jeg grinda KUNN furbolgs for å komme fra 1500 neutral til 999/1000 exalted hos wintersaber trainers. Dersom du har gjort den questen som lar deg plukke opp spirit beads fra furbolgsene gir deg deg vell ca 10 000 inn i honored hos timbermaw når du dinger exalted med wintersabers.

 

Droppraten på feathers og beads er 33% (wowhead tar fil pga du trenger questen for å får beadsa men ikke fjørene) Drepte vell 1400 furbolgs i winterspring og fikk dropprate på akkurat 33%. (MobInfo2 kjører statestikk på sånnt :D )

Lenke til kommentar

henrik_s: Nei, tror det gjelder kun Timbermaw reputation.

 

henky: Man får en nifty 'x, The Diplomat' tittel, hvor x er navnet til characteren din.

 

Zepticon: Jeg gjorde 2000 reputation på et kvarter med Boomkinen min på PTR helt alene nord i Felwood, så tror det er hipp som happ egentlig. Føler at nord i Felwood er mobsa nærmere hverandre i forhold til village øst i Winterspring. Vest i Winterspring er det lenge siden jeg har grindet, regner med at de også er greie å grinde på.

 

Man kan vel forsåvidt også begynne å grinde beads nå for så å levere når patchen kommer siden kill XP for level 70s bare går fra 2 til 4. (selv om det også faktisk adder opp.) Er uansett turnin som merkes best, da den går fra 150 til 300.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Noen som har en source på at rep'en med Timbermaw blir dobblet?

 

Jeg har jo spilt på PTR og sett at man får dobbelt opp. Jeg tviler på at Blizzard klarer å bugge noe slikt for å si det sånn.

du ville bli overasket;)

Men har du mulighet til å sjekke om det gjelder for CC også(texts), eller thorium gutta(10 dark iron ore)

Hvis dem da ikke har tatt ned ptr da...

Lenke til kommentar
Noen som har en source på at rep'en med Timbermaw blir dobblet?

 

Jeg har jo spilt på PTR og sett at man får dobbelt opp. Jeg tviler på at Blizzard klarer å bugge noe slikt for å si det sånn.

Vel, jeg trodde/tror også dette. Men jeg var og levlet i Felwood/Winterspring nå i helgen og møtte på en mage som farmet rep der. Jeg whispret ham og sa at det ville være smartere å vente til patchen. Da fikk jeg svar tilbake at det trodde han også, inntil han nylig hadde testet på PTR og kommet frem til at man ikke fikk mer rep enn tidligere.

 

Jeg er med andre ord litt usikker på hva jeg skal tro.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...