Gå til innhold

– 5800 utkonkurrerer alt


Anbefalte innlegg

Før det kommer noen annet med multitouch venter jeg. OG det skal skje i fremtiden sier Nokia.

 

Ehh.. Unnskyld meg. Er det BARE jeg som har testet multitouch, og ikke er fornøyd?

 

Det er jo helt håpløst å sitte på nett på buss/tog(stasjon)/wherever og måtte bruke begge hendene til en hver tid for å surfe. Det er jo UTROLIG mye bedre å alltid ha en hånd ledig, og det er mindre anstrengende.

 

Og N-E-I. verken iPhone eller andre bra internett-mobiler har store nok skjermer til å ikke måtte zoome. Etter min mening er ikke dette mulig før du bruker et surfebrett (f.eks. Archos 5/7, Nokia N810 eller Cowon Q5W).

 

Jeg likte derimot ideen om å tegne en sirkel for å zoome, da man ikke trenger mer enn 1 finger for å gjøre dette. Tror det var HTC Touch HD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo helt håpløst å sitte på nett på buss/tog(stasjon)/wherever og måtte bruke begge hendene til en hver tid for å surfe. Det er jo UTROLIG mye bedre å alltid ha en hånd ledig, og det er mindre anstrengende.

Haha, vet ikke hvilken multitouch enhet du har forsøkt før, men det kan definitivt ikke ha vært iPhone. Jeg anbefaler deg å prøve en iPhone, før du kommer med slike påstander :)

 

Btw, det er ikke multitouch som er så bra med iPhone, det er selve touch-teknologien. Berøring vs trykk.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
Hva blir faktisk prisen på denne?

Det er vel ganske vanskelig å vite før den faktisk er lansert på det norske markedet, men har lest for ikkje så lenge sia på ei utenlandsk side at prisen ser ut til å bli litt høgare enn først antatt. Håpa den held seg under 2500kr...

 

jeg har 5800, og skriver denne meldingen fra den nå. Beste tlf jeg har hatt. Jeg kan bruke den som wlanrouter, får den opp i wlan-nettverket med mapper jeg har delt ut, og kan selvfølgelig surfe via wlan på den. Jeg bruker den til å realtime-tracke barna via gps og en klient som viser hvor de er. Har også egen lokal tlfsvarer, tar opp alle samtaler automatisk, avvising av innringere med automatisk sms-beskjed om at jeg er opptatt. Bruker den som babycall m.m. Veldig rask og responsiv touch på den.

 

Linjeskift glemte jeg.. :)

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...