Licht Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du får det på PC også, men den registrerte sjelden de forbanna "survival event"ene. Dvs "bla bla bla bla trykk A på gamepaden selv om man har tastatur bla bla bla trykk B... bare kødda, du er død. Prøv igjen tyve, tretti ganger og håp knappen registreres ved en tilfeldighet." Jeg har fremdeles problemer med å fatte at andre enn dem som lider av langt framskreden Parkinsons klager over dette. Kanskje både min utgave av spillet og selve tastaturet mitt er magisk, for jeg ser tastene omtalt som PC-taster, ikke i gamepadformer - og de registreres når jeg trykker på dem. Hver gang. Personlig ville jeg dyttet OP i retning av STALKER: Shadow of Chernobyl og/eller Clear Sky. Har ikke helt de samme produksjonsverdiene som sine sjangerbrødre, men så gjør det til gjengjeld noen nye ting med FPS-sjangeren.
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har prøvd med både gamepad og tastatur, men det fungerer svært sjelden. Men jeg klager ikke, har avinstallert det for lenge siden og har ikke tenkt å røre det igjen. Jeg har nok av spill som faktisk fungerer. Men har man konsoll har jeg ingen betenkeligheter med å anbefale Jericho om man har mage til det.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det er vel strengt tatt ingen spill som ligner på Half Life 2? Endret 10. oktober 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Doom 3 er det eneste FPSet jeg gadd spille gjennom siden Half-Life 1, og jeg har The Orange Box. Men last ned en mod så du får lommelykt på våpenet først. NEI THECROW77! Det er ikke en bug at lommelykta ikke er plassert på våpen ! men heller en utfordring Du SKAL slite å fomle i mørket Endret 10. oktober 2008 av =Iko=
Hofer Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det finnes vel ingen som har spillt HL2, men ikke orginale Half-Life ? :S
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Joda, jeg var liten sneip når HL1 hadde sin sorhetstid , jeg. Og nå frister det ikke å kjøpe et 10 år gammelt spill, egentlig :\
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 var selv en liten pjokk når HL1 kom en kompis av meg måtte kjøre HL1 i vindu fordi pcen hans ikke klarte specsa Morsomt å se tilbake på
-sparks- Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Dere får vel vente på Black Mesa: Source modden dere da
Hofer Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Når den kommer er jo selv dens grafikk utdatert å kidsa vil ikke spille den uansett xD
Mr. Fiskum Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Kjipt at du spillte HL2 før andre fps, da har du liksom ikke noe å bli begeistret over til senere
-sparks- Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Haha, ja de latt seg vente på seg. Var vel i april/mai 2004 de begynte.. :!: Endret 10. oktober 2008 av -sparks-
Mr. Fiskum Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Tar jo sykt lang tid, pluss at de fleste har familie, jobb ol.
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Doom 3 er det eneste FPSet jeg gadd spille gjennom siden Half-Life 1, og jeg har The Orange Box. Men last ned en mod så du får lommelykt på våpenet først. NEI THECROW77! Det er ikke en bug at lommelykta ikke er plassert på våpen ! men heller en utfordring Du SKAL slite å fomle i mørket Joda. Greit nok å fomle i mørket med dama, men det ernoe annet å ikke se fienden som står rett foran deg og denger løs. Jeg mener å feste lommelykten på våpenet gjør det enda mer intenst, samtidig som du slipper å springe rundt i sirkel uten mål og mening når døren er to centimeter ved siden av deg.
Blue Scholar Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Er det noen som spiller dette enda? M Ja. P
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Opposing Force og Blue Shift er bra.
viguz Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 må si at hvis du ikke har spellt hl1 så ville jeg prøvd det. spellte det på en gammal compaq som ikke var helt klar for det, men morro var det!!
Book Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Opposing Force og Blue Shift er bra. Opposing Force ja, Blue Shift nei.
AltF4 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 FPS-spill som kanskje ikke har de konkrete kvalitetene som HL2 men som fortsatt er gode etter min mening (har ikke tatt hensyn til plattform, men mine anbefalninger er tilgjengelige på Xbox 360 og/eller PC) : BioShock - selve spillinga er helt grei, men det er historien, stemningen og følelsen av BioShock som gjør det til det lille ekstra. Desverre kan det oppleves som veldig lineært. TimeShift - Ikke overfett spill i og for seg, litt svakt på lyd og bilde, men har bra oppgaver til tider - hvordan forvrenge tiden til din fordel. Faktisk mer moro enn de repeterende fysikk-oppgavene du får i HL2. The Darkness - her klaffer faktisk alt: God grafikk, godt lyd og bilde, en ganske ålreit historie og en litt annen vri på fps med en tvist. The Darkness-egenskapene dine er innmari tøffe, ganske nyttige og de føles ikke så gimmick-aktige som slike ting gjør i andre spill (f.eks. plasmideme i BioShock). Dessuten er det ikke så forbanna lineært - du kan godt ta enkelte småoppdrag rundt om kring for å få en pause fra det du egentlig skal. S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl: Litt bugga spill for noen, men det er spennende, stemningsfullt og til tider veldig mye moro. Dessuten er det litt forskjellige ting å ta hensyn til for deg som spiller, det er ikke så mye "tut og kjør", det er mye man må ta hensyn til. Desverre kan enkelte elementer føles litt statiske, men alt i alt en meget god spillopplevelse. Dessuten er spillets egentlige slutt gjemt, og du kan ende opp med en av 3 "falske" slutter i steden. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky har jeg ikke prøvd. Og jeg ser du har kjøpt The Orange Box. Så Portal har du kanskje prøvd? Personlig er Portal et av mine favorittspill gjennom tidene.
Moffe247 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 FPS-spill som kanskje ikke har de konkrete kvalitetene som HL2 men som fortsatt er gode etter min mening (har ikke tatt hensyn til plattform, men mine anbefalninger er tilgjengelige på Xbox 360 og/eller PC) : BioShock - selve spillinga er helt grei, men det er historien, stemningen og følelsen av BioShock som gjør det til det lille ekstra. Desverre kan det oppleves som veldig lineært. Og jeg ser du har kjøpt The Orange Box. Så Portal har du kanskje prøvd? Personlig er Portal et av mine favorittspill gjennom tidene. Har Bioshock og portal kjøpte jeg faktisk løst. Fantr det på platekompaniet til 99,- så jeg måtte bare kjøpe det. men hva f...? CS ligner på HL2? da har jeg hørt det også......(fortvilt mine)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå