Gå til innhold

Ryktebilder av ny SE-telefon


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noen som kun har nytt design på sine telefoner.. Men du har vell ikke blitt så trangsynt at du ikke ser hvorfor folk reagerer her i tråden?

 

Folk? En håndfull Nokiafantaster mener du vel? Folk har avsagt dom, og gjør det daglig med å velge SE fremfor andre telefoner.

 

Der har vi svaret ditt til omtrent alle diskusjoner.. Alle er nokiafantaster.. Sier man noe negativt om SE, så er man ikke Apple, HTC, LG, Samsung eller noen andre merke fans.. Men Nokia...

 

Se deg rundt mann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke noen som kun har nytt design på sine telefoner.. Men du har vell ikke blitt så trangsynt at du ikke ser hvorfor folk reagerer her i tråden?

 

Folk? En håndfull Nokiafantaster mener du vel? Folk har avsagt dom, og gjør det daglig med å velge SE fremfor andre telefoner.

 

Der har vi svaret ditt til omtrent alle diskusjoner.. Alle er nokiafantaster.. Sier man noe negativt om SE, så er man ikke Apple, HTC, LG, Samsung eller noen andre merke fans.. Men Nokia...

 

Se deg rundt mann...

 

Nå kan jeg ikke prate for alle de andre her, men min mobilhistorikk er: SE p990 - Nokia E90 - HTC Diamond - Nokia E71 og venter på Xperia X1 så vil ikke karakterisere meg som en nokiafantast.. Kanskje resten av gjengen er det og kanskje du er SEfantast?

 

Men jeg finner nok flere folk som sverger til Nokia en til SE her inne totalt.. tror jeg værtfall..

 

Nok en gang har jeg dratt diskusjonen litt Offtopic :cry:

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...