Gå til innhold

sims2 spørsmål [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det skjedde får noen år siden, jeg spilte sims2 fikk ikke spilt det så masse, så kræsja pcen. Så det jeg lurer på er om dere har vært borte i problemer med "the sims2"

Endret av riskake90
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg husker at datan min kræsja. det var pga the sims2. Grunnen var fordi at jeg måtte ordne sjerm oppløsningen.

har dere hatt problemer med the sims2?

Nei, det er ikke farlig. Det burde du vite, du som tilbyr PC hjelp.

Skrevet

Ingen her har hatt problemer med sims2. Har du kjøpt spillet, skal du kunne ringe kundesupport om det er noen problemer. Jeg har som sagt tidligere antydet at det er andre ting enn sims2 som fucker opp datan din og jeg tror fortsatt på det.

Skrevet (endret)

Norsken din får meg ikke til å tro at du er en geni heller.

Du sier det er mange år siden du hadde problemer, har du prøvd nylig? Hvis ikke, hva med å prøve. Hvis det er fortsatt problemer, hva med å nevne hva slags hardwarekonfigurasjon du har, eventuelle programmer som kan lage trøbbel osv.

Edit: Kan dette hjelpe?

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=196573

Endret av Blåbær
Skrevet (endret)

Flyttes til riktig kategori

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...