Gå til innhold

få WOW account

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men om han skaffer seg jobb, hvordan skal han da få spilt wow D: ?Alle vet jo det at du kan jo ikke ha RL om du spiller wow. Alle som spiller wow har jo ikke ett liv.

Lite kreativ tankegang du.

Hørt om å spille moderat (delvis) WoW?

Hatt jobb, samtidig som jeg spilte WoW i fritiden min.

Finnes forskjell på mennesket faktisk.

Skrevet

Hørt om ironi eller sarkasme? jeg spilte wow 60 tiemr + i fjor jeg hadde topp karakterer og minimalt fravær, aldri ett problem med å stå opp morgenen elelr å skru av og legge meg før 12. Spiller like mye i år men jeg har jobb og ett perfekt liv ellers.

Skrevet

Beklager, litt vanskelig å forstå når det faktisk er folk som har disse formeningene.

Spesielt de som ikke har prøvd det engang.

Skrevet

Nettop det som er problemet mitt. INGEN som tar for seg de som faktisk klarer å holde seg normal i forhold til å spille ... Møkke lei av alle som sier jeg ikke har noe liv fordi jeg spiller wow på fritiden.

Skrevet

Eller verre! Jeg har spilt WoW før, men har sluttet for lengst. Fremdeles sier folk noen ganger «Selvfølgelig har du ikke tid, du spiller jo WoW», når jeg sier at jeg har ikke tid. Jeg har sagt det MANGE GANGER at jeg har ikke spilt WoW i minst to år. Hvis du har spilt WoW, da blir du stemplet som WoWgamer for alltid.

Også hvis jeg sier omg for eksempel, da sier de at det er WoW språk >.<

Skrevet
Eller verre! Jeg har spilt WoW før, men har sluttet for lengst. Fremdeles sier folk noen ganger «Selvfølgelig har du ikke tid, du spiller jo WoW», når jeg sier at jeg har ikke tid. Jeg har sagt det MANGE GANGER at jeg har ikke spilt WoW i minst to år. Hvis du har spilt WoW, da blir du stemplet som WoWgamer for alltid.

Også hvis jeg sier omg for eksempel, da sier de at det er WoW språk >.<

Vet, done that, been there.

Spiller da like mye Counter Strike som WoW, men neida.

Du har helt rett med det å bli stemplet. :\

(Sorry, OT)

Skrevet (endret)

Tråden stenges på samme grunnlag som trådstarters andre identiske tråd ble stengt med; Tråden har stort sett blitt off-topic, og det er vel ytterst få som ønsker å sponse fremmede mennesker på internett med en WoW-konto med månedlig avgift. Kjøp ditt eget abonnement istedet. :)

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Endret av Skagen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...