kenny28 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan får jeg guitar hero til å huske cheats. Utrolig irriterende å trykke inn alle kodene hver gang. Har ps2 og jeg har og minnekort.
HammerBro Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Er ikke det at ingen spiller, mer at ingen jukser.
kenny28 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Er ikke det at ingen spiller, mer at ingen jukser. Ikke alle som har all verdens tid til å sitte i sofaen og gjøre sånne luksus ting.
kenny28 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Ingen som kan svare skikkelig her Er det mulig å lagre cheats'ene på multiplayer ?
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg bruker en cheat for å spille luftgitar. Har aldri opplevd at cheaten aldri huskes.
archongamer Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ingen som kan svare skikkelig her Er det mulig å lagre cheats'ene på multiplayer ? Meg bekjent er det ikke mulig, nei.. De vil resettes hver gang spillet blir startet. Endret 10. oktober 2008 av archongamer
Rallahr Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du sier ikke hvilket GH du skal ha koder til så: Google is your friend
kenny28 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Du sier ikke hvilket GH du skal ha koder til så: Google is your friend Tror ikke du forstår problemet. Selvfølgelig finner jeg kodene, men det er så utrolig kjipt å måtte trykke inn alt hver gang jeg skal spille(multiplayer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå