Gå til innhold

GPS som multimediesenter i bil?

konduktans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha bil-pc i min Peugeot 306, og lurer litt på hvilken løsning jeg skal velge. Jeg har planlagt å ha innebygget display i dashbordet, men får se hvor godt jeg får til alt. En slik løsning vurderes:

7862d1104787916-peugeot-306-7-5in-widescreen-install-lcd.jpg

Denne maskina skal styre bilstereo (forsterker, sub og 4 høyttalere), være filmavspiller og naturlig nok funke som GPS.

Finnes det noen GPS-er med innebygget phonoutgang, som får plass i bilen, og i tillegg har touchscreen og stor nok plass/mulighet for utvidelse av minnet, slik at jeg kan ha noen filmer og noen hundre sanger på den?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne her sjøl, og er STORFORNØYD! :D

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736

Åssen bil er det du har da, stianiquniez

conflict: Neida, jeg påstår ikke at de er gratis :) Men du får en mye mer komplett og solid løsning...som fungerer hele tida. Erfaringsmessig...99% av alle carputersystem som blir montert i bil...blir ALDRI 100% ferdigstilt :D

Her er den rimeligste på markedet pr idag:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Finnes det noen GPS-er med innebygget phonoutgang, som får plass i bilen, og i tillegg har touchscreen og stor nok plass/mulighet for utvidelse av minnet, slik at jeg kan ha noen filmer og noen hundre sanger på den?

Jeg lurer på det samme. Er uinteressert i å betale for svindyre Pioneer/Kenwood CD-spillere med touch, når jeg KUN kommer til å bruke den til MP3. Ser du får GPS med 7-tommer skjerm til 3500,-

Det er altså langt billigere med disse GPS-enhetene - men spørsmålet er bare hvor gode musikkspillerene det er i disse GPS-ene? Dette er aldri noe som blir skrevet om i tester :(

For min del er lydkvalitet ikke spesielt viktig siden anlegget uansett har begrensninger. Det viktigste er at det er brukervennlig.

Endret av Lurifaksen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...