Gå til innhold

Kjeder meg på jobb, er det ikke noen som har noen gode WoW historier å fortelle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det var engang en som kalte seg Overdox her på forumet.

 

Han spilte på private server.

Han tok mye bilder av de forskjellige mountene og gearet han kunne kjøpe hos random vendorer.

Også en dag så hadde han så fryktelig lyst til å skryte.

Så da surfa han på nettet og fant Diskusjon.no.

Der posta han alle bildene av mountene og gearet.

Men selvfølgelig ikke alle gikk på de dumme bildene han hadde.

Så til slutt ble han flamet.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Jo det var engang en som kalte seg Overdox her på forumet.

 

Han spilte på private server.

Han tok mye bilder av de forskjellige mountene og gearet han kunne kjøpe hos random vendorer.

Også en dag så hadde han så fryktelig lyst til å skryte.

Så da surfa han på nettet og fant Diskusjon.no.

Der posta han alle bildene av mountene og gearet.

Men selvfølgelig ikke alle gikk på de dumme bildene han hadde.

Så til slutt ble han flamet.

 

Takk :)

 

look whos talking! så bildene du sendte på msn :D

 

for det andre: hvem sier jeg skrøt? jeg tok de bare der for jeg VILLE egentlig bli flama, for jeg visste sånne som dere (spesielt sånne som deg) kom til og bli misunnelig og flame og på en måte prøve å bli "best" i wow miljøet ved å kunne si først av alle at nettop DU har klart å funnet ut at det var tøys!

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

NICE SWORD!! Jeg er så jææævli mye bedre enn deg i WoW azz!! SJEKK SWORDET!! SLAYER SOM FAEN!

 

Droppa av den der instancen i burning crusade tror den heter black temple eller var det sunwell! Jeg soloet den :) jeg er god azz

 

 

Quick! To the armory nerds! finn ut at det er kødd! BLI DEN FØRSTE! :D

post-28395-1223232227_thumb.jpg

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Det var en gang i de gode gamle wow-dager da tilleggspakker kun var å skimte langt der i slutten av kalenderåret. Og det var sjeldent at folk samlet seg i grupper med flere folk en hva en kan telle på fingrene.

Det var i disse dager prinsen av Stormwind, en av de allierte sin sides store festninger, kalte ut en befaling om at de som klarte å fjerne den almektige shamanen fra den motstridende horden skulle få en murlocpet og halve kongeriket.

Flere prøvde, men like mange kom tilbake uten å kunne rapportere om suksess.

 

Ingen anet håp før Sir Lancelot fra Camelot stilte sin hær til disposisjon. Han kommanderte en hær på flere hundre kjempende og heroiske krigere.

 

Ved foten av fjellkjeden Alterac, ikke langt unna hordens leir Hillsbrad, hadde endelig Sir Lancelot og hans hær sporet opp den almektige shamanen.

Den ene speideren hadde sett en shaman som gikk rundt fjellet på jakt etter en vemmelig yeti. Sir Lancelot nølet ikke og sendte 100 kjempende og heroiske krigere etter shamanen. Men etter en god stund hadde ingen av hans menn returnert. Sir Lancelot ble brysk og arg, det ante han at han hadde tatt for lett på oppgaven.

Han sendte likegodt 350 nye menn etter shamanen. Men igjen tok det meget lang tid uten at noen krigere kom tilbake med shamanens hode under sin arm.

 

Sir Lancelot tenkte at nok får være nok. Han organiserte de resterende troppene sine, 600 kampklare menn, og sendte dem rundt fjellet. Nå skulle shamanens bane bli dømt en gang for alle. Men etter flere timer kunne de skimte en kriger langt i det fjerne.

De red ut for å møte han, og han var hardt skadet fra striden.

 

Med sine siste åndedrag sa han til sin kommandør: "De lurte oss, det var 2 shamaner!"

Lenke til kommentar
NICE SWORD!! Jeg er så jææævli mye bedre enn deg i WoW azz!! SJEKK SWORDET!! SLAYER SOM FAEN!

 

Droppa av den der instancen i burning crusade tror den heter black temple eller var det sunwell! Jeg soloet den :) jeg er god azz

 

 

Quick! To the armory nerds! finn ut at det er kødd! BLI DEN FØRSTE! :D

 

Duh. Modelediting. Var mulig et sekund at jeg trodde du hadde sverdet, men Druiden (?) i bakgrunnen ødelagde nok den tanken.

Lenke til kommentar
NICE SWORD!! Jeg er så jææævli mye bedre enn deg i WoW azz!! SJEKK SWORDET!! SLAYER SOM FAEN!

 

Droppa av den der instancen i burning crusade tror den heter black temple eller var det sunwell! Jeg soloet den :) jeg er god azz

 

 

Quick! To the armory nerds! finn ut at det er kødd! BLI DEN FØRSTE! :D

 

To auras aktivert samtidig.. For det er hvertfall ikke privserver.. Fail mer!

Lenke til kommentar
NICE SWORD!! Jeg er så jææævli mye bedre enn deg i WoW azz!! SJEKK SWORDET!! SLAYER SOM FAEN!

 

Droppa av den der instancen i burning crusade tror den heter black temple eller var det sunwell! Jeg soloet den :) jeg er god azz

 

 

Quick! To the armory nerds! finn ut at det er kødd! BLI DEN FØRSTE! :D

 

To auras aktivert samtidig.. For det er hvertfall ikke privserver.. Fail mer!

Kan vere 2 paladiner da vettø. \epic phail. dessuten, det var heile menigen med posten.

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
NICE SWORD!! Jeg er så jææævli mye bedre enn deg i WoW azz!! SJEKK SWORDET!! SLAYER SOM FAEN!

 

Droppa av den der instancen i burning crusade tror den heter black temple eller var det sunwell! Jeg soloet den :) jeg er god azz

 

 

Quick! To the armory nerds! finn ut at det er kødd! BLI DEN FØRSTE! :D

 

To auras aktivert samtidig.. For det er hvertfall ikke privserver.. Fail mer!

Kan vere 2 paladiner da vettø. \epic phail. dessuten, det var heile menigen med posten.

 

2 Auras AKTIVERT. ikke på buffbaren.. L2See

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...