Gå til innhold

[X360] FIFA 2009: Venne- og spilltråd


Atald

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite forslag til tråden her. Jeg var inne på PS3-forumet og så at de hadde laget noen spillereger. Det kan jo være greit for oss 360-brukere også ;)

 

Her er reglene:

 

Regler (Endres fortløpende):

1) Ingen tversovere i eget forsvar! Enten slår man en sikker pasning, eller så klarerer man.

2) Spiller man tilbake til keeper trykker man på skyte-knappen og ikke langpasning-knappen.

3) Man greier "aldri" å finte seg forbi en mann. Bruk derfor dette sparsommelig. Se etter pasningsalternativer. Om det ikke går, skyt. Da får ikke de kontret.

4) Man greier ihvertfall ikke å finte seg forbi en mann i eget forsvar. Spill ballen et trygt sted, eller slå gjennombruddspasning (høy) til spissene, det har blitt scoret mål i bøtter og spann på denne måten ved tidligere anledninger.

5) Personen som er listet øverst i garderoben er kaptein, det er denne personen som trykker X for å starte kampen, når vi har forsikret oss om at folk er klare.

6) Ikke opphold deg i garderoben dersom du ikke sitter ved XBOX'en. Dette fører til at andre ikke kan spille kamper og er veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er det noen andre som ikke får koblet til EA serverene i dag? Har stått at de er utilgjengelige en stund nå.

Er det en side som det står statusen på EA serverene? Synes det er rart jeg ikke finner noe om dette noen plass.

 

Vet det er en liten bump av tråden dette, og mener jeg har sett en mer passende tråd, men jeg finner den ikke igjen.

 

 

Fryktelig irriterende.. Jeg scoret nettopp mål fra frispark på egen banehalvdel. Keeperen mistet ballen, og den spratt i mål. Målet ble vistnok annulert da en av mine spillere kom springende og dyttet ballen de siste centimeterene i mål, slik at det ble dømt offside.

Skulle ha lastet opp replay av dette, men det er jo ikke mulig når jeg ikke har kontakt med serveren.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...