Gå til innhold

[X360] FIFA 2009: Venne- og spilltråd


Atald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GT: GR McVipe

 

Hadde en veldig morsom kamp idag. Spilte mot en kjepphøy ten-åring fra England, som spilte med Barcelona. Jeg tok Bodø/Glimt, som han presiserte utover i kampen at han aldri hadde hørt om. Etter to mål av Thiago Martins, begynte klagingen over at at jeg hadde bedre utteling på sjansene. Jeg ba ham holde kjeft fordi han lå under mot Glimt, mens han selv hadde Barca. Han begynner å gå sur og quiter gamen med en halv time igjen. Fornøyd legger jeg igjen en "bad review" av han på Xbox Live. Så, nå vil jeg spille med noen norske, istedenfor barnslige engelske tenåringer.

 

Leggg meg til folkens!

Lenke til kommentar

GT: Konamixx

Har nå gått til innkjøp av FIFA etter flere års fravær i serien. Så hvis noen vil ha et easy kill så bare legg meg til (Det var ikke meningen at det skulle rime). Kan vel regne med høylytt nordnorsk kjefting fra min ende hvis jeg taper, så det må vel evt motspillere tåle :p

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Synes det er tilnærmet umulig å score på krysspasninger inn i feltet. Virker som om dette spillet premierer lite variert angreps- og kontringsspill. Langskudd headinger fra krysspasninger og frispark er vanskelige å få til. Eneste som hjelper er å storme 16-meteren og smelle ballen forbi keeper.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...