Gå til innhold

Warhammer Online: WAR - Healers


Anbefalte innlegg

Heisann, fant ikke akkurat noen direkte post om dette (slakt meg om det er jeg som har dårlige øyne). Men prøvd å lete rundt på nettet etter dette temaet.

 

Vet at det ikke er noen direkte healbots i WAR, men spiller forløpig shaman, men er veldig i tvil om det å velge Zealot eller Shaman... er int. i den mest effektive healeren på destruction siden. Etter hva jeg har forstått kan zealot og shaman sammenlignes ? bare at de har veldig forskjellig spillestil ? Men vet ikke så frykteig mye om dette og har ikke funnet noen god informasjon ang. healers i war.

 

Hadde vært kjempemessig om noen hadde noe info om dette, evt. om noen allerede har kjørt gjennom tallene for å se hvem som egner seg best som healer. Er såklart greit å klare seg solo, men er mer int. i selve healing kapasiteten. Evt, hvor bra ting scaler med willpower. Somsagt veldig ny i gamet så har ikke stort med info selv å bidra med =)

 

Takker for evt. svar

 

-Hau

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Shaman's er best healers, men de har dårligst survivability.

Det er umulig å drepe nesten en hvilken som helst klasse 1on1, i samme level.. (Nå er jeg kun level 11, og vet ikke hvordan det er lengre opp)

Zealots healer mye bedre en shamans, shamans er mer en hybrid klasse mellom healing og damage. Du kan heale ganske bra, og kan gjøre ganske fin burst damage med "bunch o' waaagh" til å nuke ned motstandere med lav hp. Shamans har også ganske bra survivabillity i høyere level.

 

Spillet er ikke balansert for 1v1, det er krig hvor teamplay og taktikk spiller mest inn. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller zealot og kompisen min shaman og vi levler sammen. kan si det at jeg healer bedre en han, og han gjør mer skade en meg.

 

Jeg har også gode heals som hopper fra target til target, samt annen aoe heal,direct heal litt flere hots.

 

Vet ikke på høy level da men vi er på lv20 nå.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...