Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:05 Skrevet i går, 17:05 Vi har blitt litt småforkjølte begge to.🤧🤧 1
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Litt god bedring til dere to. Håper det snur i døra og drar hjem igjen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Litt god bedring til dere to. Håper det snur i døra og drar hjem igjen. Tusen Takk, vi drikker varmkakao og varm-te for å holde varmen så vi ikke fryser på kveldene.☕☕🍵🍵🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det var ikke mange timers søvn, jeg fikk 5 timer og tre kvarter søvn. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Skulle ønske at jeg ikke hadde negler, da hadde jeg sluppet og klippet dem og pelle på sår. 1
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Der minnet du meg på at jeg må klippe mine også, for for litt siden røyk skorpa på såret mitt....FILLERN ASSÅ! 🤬 1
BamseMums80 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er så trøtt på høsten. 0 Energi om dagen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi har spist Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har spist karrikyllingbaguette og kaffekopp til kvelds og er god og mett. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (15 minutter siden): Jeg har spist karrikyllingbaguette og kaffekopp til kvelds og er god og mett. Vi sier nam nam.🍗🍗🥖🥖☕☕😋😋 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, for jeg må innrømme at jeg er litt over snittet glad i mat når det skal spises. Blir rolig og glad av å være passelig mett. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): Ja, for jeg må innrømme at jeg er litt over snittet glad i mat når det skal spises. Blir rolig og glad av å være passelig mett. Den følelsen kjenner vi også godt til.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Mhm...tenkte nok det ja. Når jeg skal leve veldig sunt og trimme og spise bare litt og ingenting av det jeg egentlig har lyst på...da blir jeg i ulage. Irritert. Sulten og gretten, for å si det som det er, så mat er livsviktig på alle vis. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Sviskepott skrev (6 minutter siden): Mhm...tenkte nok det ja. Når jeg skal leve veldig sunt og trimme og spise bare litt og ingenting av det jeg egentlig har lyst på...da blir jeg i ulage. Irritert. Sulten og gretten, for å si det som det er, så mat er livsviktig på alle vis. Det er vi helt enige i, og vi synes at det er viktig å kose oss med god mat.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå